Znaleziono 259 wyników

autor: grz3si3k
2006-05-05, 18:34
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: instalacja slacka 10.1
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 2265

Re: instalacja slacka 10.1

"starsze platformy" - rozumiem, ze P2, 466MHz, 196 RAM, a w dodatku z win95 jest BARDZO stara platforma.... tak? ;-( Hehehe... ja kiedys mialem AMD K6-2 300MHz + 64MB RAM i mialem bootowalna plyte! POZA TYM NIE OBRAZAM TWOJEJ MATKI, WIEC SIE OD MOJEJ ODCZEP!!BETONIE JEDEN!!!!!!! a pomóc umiesz ? cz...
autor: grz3si3k
2005-08-18, 21:43
Forum: Slackware Advocacy
Temat: Slackware vs FreeBSD
Odpowiedzi: 184
Odsłony: 115862

Re: Slackware vs FreeBSD

flasha też chyba trzeba potraktować linuxcompatibility
port linux-flashplugin

Producenci oprogramowania bardziej lubia Linuxa :wink: .
Jak wiele innych rzeczy np. Adobe Reader , czy Skype , ale nie znaczy ze nie działaja a ze działaja troche pod 'góre" to fakt :wink:
autor: grz3si3k
2005-06-11, 22:44
Forum: Nasze forum
Temat: 100 lat, 100 lat, niech żyje Forum nam!
Odpowiedzi: 49
Odsłony: 14456

Re: 100 lat, 100 lat, niech żyje Forum nam!

2004-05-22, 11:47 to mój dzień rejestracji i mam nr.6 jako zarejestrowany czyli jak widać szybko sie :lol: wkleiłem w to forum. Moze i mało tu pisze, czasem sie 'drocze' z wami (jak kogos to boli to sorry :mg: ) ale ogólnie pozdrawiam wszystkich, bo naprawde forum spełniło oczekiwana i załatało dzi...
autor: grz3si3k
2005-06-04, 10:00
Forum: Chat / Hyde Park
Temat: Numerek Rejestracyjny linuksa
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 8366

Re: Numerek Rejestracyjny linuksa

nowax pisze:A ja gdzies zgubilem ID a nie pamietam jakiego maila podawalem przy rejestracji i nie moge tego nr odzyskac :devil2:
ja bym google uzyl tez kiedys zapomnialem...i pomoglo
autor: grz3si3k
2005-06-03, 17:33
Forum: Chat / Hyde Park
Temat: Numerek Rejestracyjny linuksa
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 8366

Re: Numerek Rejestracyjny linuksa

Sad Mephisto pisze:To mu oddaj :devil2:
:rotfl: :mg: nie bije sie starszych
autor: grz3si3k
2005-06-03, 06:46
Forum: Chat / Hyde Park
Temat: Numerek Rejestracyjny linuksa
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 8366

Re: Numerek Rejestracyjny linuksa

#320558

Sad jestem starszy :lol: ale sayetan mnie pobił.. :wink:
autor: grz3si3k
2005-05-27, 11:27
Forum: Serwery i sieci
Temat: Male pytanko o Sagema
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1758

Re: Male pytanko o Sagema

lone_wolf pisze:
xil pisze:tylko nie kupuj d-linka! (500,504,600,604)
Dzięki za uwagę, mam zamiar kupić asmax
dobry tani router z ADSL
smc zeknij moze cie zainteresuje
kupilem nie narzekam 200pln
pzdr
autor: grz3si3k
2005-05-27, 11:13
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: Jezyk polski gdzie
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1157

Re: Jezyk polski gdzie

Yoko pisze:a ja mam takie pytanie:
mam jezyk polski tylko ze zamiast literek ę,ó mam takie kwadraciki :P
co zrobic zeby sie pozbyc tych kwadracikow ?? :]
hehehe :wink: czcionka helvetica adobe
autor: grz3si3k
2005-05-24, 12:24
Forum: Rozrywka / multimedia
Temat: [mplayer] blad libdv-0.102 na [gentoo]
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 615

Re: [mplayer] blad libdv-0.102 na [gentoo]

odpowiedz jest banalnie prosta.... libdv i zadne liby tego typu nie tolerują flag komilatora, i domyslnie kompiluja -O -pipe czyli zdejmij flagi z /etc/make.conf bo w przeciwnym razie zmuszasz kompilator do uzywania flag zawartych w pliku make.conf........ nie ma mowy zeby nie poszło...tylko wczesni...
autor: grz3si3k
2005-05-24, 12:16
Forum: Środowisko graficzne
Temat: Aspell KNode/KMail
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 1111

Re: Aspell KNode/KMail

przepraszam że Ci jednak odpisze... :lol: Mój przyjaciel admin {tu imie i nazwisko} powiedział mi kiedys na moje pytanie o słownik do pakietu office: .." co ty po polsku nie umiesz napisać, że potrzebujesz słownika...? " jesli sie tyczy pytania o linkowanie .... :lol: przeciez to jest dziecinnie pro...
autor: grz3si3k
2005-05-24, 07:52
Forum: Rozrywka / multimedia
Temat: [SOLVED]Problem z gThumb
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 991

Re: Problem z gThumb

Po uruchomieniu gThumba jako zwykły user nie działa podgląd obrazów. Jako root wszystko dziala ok. W konsoli otrzymuję błąd: (gthumb:5730): Gtk-WARNING **: Theme directory 24x24/apps of theme Gnome-Apple has no size field ...ciach... (gthumb:5730): Gtk-WARNING **: Theme directory 24x24/stock of the...
autor: grz3si3k
2005-05-24, 07:47
Forum: Środowisko graficzne
Temat: Aspell KNode/KMail
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 1111

Re: Aspell KNode/KMail

Witam Wie ktoś w jaki sposób skjonfigurować KDE i Aspell by można bylo kożystać z dwóch słowników oraz latwo przełączać się miedzy nimi podczas sprawdzania pisowni? Rafał nauczyć sie pisać po polsku..[skoro jeszcze mimo swojego zamieszkania chcesz NADAL używać ojczystego języka] kupić sobie słownik...
autor: grz3si3k
2005-05-24, 07:41
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: Instalacja Slackware 10.0 z Winda
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 2960

Re: Instalacja Slackware 10.0 z Winda

Pójdę ci na rękę i odpowiem. Przekop dokładnie to forum bo ja znalazłem odpowiedź po paru min. Tak na marginesie: od paru dni usiłuję poznać Free BSD i nie mam odwagi zapisać się na ich forum i zapytać dopóki sam nie znajdę odpowiedzi na ich forum lub w googlach. Musisz postępować podobnie zapisz s...