Znaleziono 21 wyników

autor: darkroad
2010-06-02, 23:08
Forum: Problemy ze sprzętem
Temat: [Rozw.] Slack 13.1 stable + ATI Catalyst 10.5 ;/
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1726

Re: Slack 13.1 stable + ATI Catalyst 10.5 ;/

@makron - Jestes wielki dzieki za pomoc :-)
autor: darkroad
2010-05-30, 12:33
Forum: Problemy ze sprzętem
Temat: [Rozw.] Slack 13.1 stable + ATI Catalyst 10.5 ;/
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1726

Re: Slack 13.1 stable + ATI Catalyst 10.5 ;/

w jakiej wersji masz kernel-headers? Powinny być dopasowane do wersji kernela. Ściągnij sobie kernel-headers z currenta. Jak kernel masz smp, to nagłówki też pobierz smp. Mam zainstalowanego kernela z smp, a na płycie ze Slackiem (jak i na FTP) w katalogu extra/linux-2.6.33.4-nosmp-sdk jest tylko k...
autor: darkroad
2010-05-29, 15:37
Forum: Problemy ze sprzętem
Temat: [Rozw.] Slack 13.1 stable + ATI Catalyst 10.5 ;/
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1726

Re: Slack 13.1 stable + ATI Catalyst 10.5 ;/

Wydaje mi się że instalujesz nie taką wersję masz system x86_64 ? Nie mam wersję 32 bit, sterowniki na 100% ściągnąłem na x86. Dodam do tego że na Slackware Current ostatnio miałem identyczny problem tylko że na catalyst 10.4. Z tego co zauważyłem podany problem ze sterami ATi wystepuje na kernelac...
autor: darkroad
2010-05-29, 13:16
Forum: Problemy ze sprzętem
Temat: [Rozw.] Slack 13.1 stable + ATI Catalyst 10.5 ;/
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1726

[Rozw.] Slack 13.1 stable + ATI Catalyst 10.5 ;/

Witam. Zainstalowałem sobie najnowszego Slackware'a i mam następujący problem. Otóż podczas instalacji sterowników ze strony ATI wywala mi następujący następujący błąd: bash-4.1# ./ati-driver-installer-10-5-x86.x86_64.run --buildpkg Slackware/All Created directory fglrx-install.gVdoOP Verifying arch...
autor: darkroad
2010-01-10, 19:56
Forum: Problemy ze sprzętem
Temat: [Rozw.] Karta wifi Broadcom BCM4312 802.11b/g
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 4330

Re: [Rozw.] Karta wifi Broadcom BCM4312 802.11b/g

Ok !!! Dzieki wielkie chlopaki za pomoc ;)
autor: darkroad
2010-01-10, 19:51
Forum: Problemy ze sprzętem
Temat: [Rozw.] Karta wifi Broadcom BCM4312 802.11b/g
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 4330

Re: [Rozw.] Karta wifi Broadcom BCM4312 802.11b/g

O teraz ja widzi :) Ale w programie wpa_gui nie moge wybrac tej karty ?
autor: darkroad
2010-01-10, 19:13
Forum: Problemy ze sprzętem
Temat: [Rozw.] Karta wifi Broadcom BCM4312 802.11b/g
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 4330

Re: [Rozw.] Karta wifi Broadcom BCM4312 802.11b/g

Pisałem we wcześniejszym poście jak instalować tą kartę. Z paczki nigdy wifi nie instalowałem, ale sposobem na dole który opisałem wifii zawsze mi działa. Kod: instalujecie ndiswrapper - podstawa google ndiswrapper albo dla slackware ziomkow http://linuxpackages.net lspci Broadcom BCM4328 802.11.a/...
autor: darkroad
2010-01-10, 01:38
Forum: Problemy ze sprzętem
Temat: [Rozw.] Karta wifi Broadcom BCM4312 802.11b/g
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 4330

[Rozw.] Karta wifi Broadcom BCM4312 802.11b/g

Witam. Mam problem z karta sieciowa wifi na chipsecie Broadcom BCM4312 802.11b/g. Otoz po zainstalowaniu sterow z tad karte system rozpoznaje ale nieprawidlowo root@slack:/home/kuba# iwconfig lo no wireless extensions. eth0 no wireless extensions. eth1 IEEE 802.11bg ESSID:"" Nickname:"slac" Mode:Man...
autor: darkroad
2010-01-10, 01:26
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: [Rozw.] Aktualizacja kernela przez slackpkg
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1098

Re: [Rozw.] Aktualizacja kernela przez slackpkg

Ano faktycznie zapomnialem o tym :) Dzieki za pomoc.
autor: darkroad
2010-01-08, 17:45
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: [Rozw.] Aktualizacja kernela przez slackpkg
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1098

Re: [Rozw.] Aktualizacja kernela przez slackpkg

Mam problem, po aktualizacji kernela system nie chce się uruchomić. Wiświetla następujący komunikat: "EBDA is big; kernel setup stack overlaps LILO second stage". Czy to oznacza że trzeba zreinstalować LILO ? Korzystam ze Slacka 13 na x64.
autor: darkroad
2010-01-08, 15:05
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: [Rozw.] Aktualizacja kernela przez slackpkg
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1098

[Rozw.] Aktualizacja kernela przez slackpkg

Witam mam pytanie. Czy jest mozliwosc sciagniecia kernela z current'a i zaktualizowania go przez slackpkg ?
autor: darkroad
2009-12-06, 11:31
Forum: Środowisko graficzne
Temat: [Rozw.] Slackware 13 aktualizacja KDE 4 do najnowszej wersji
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 4374

Re: Slackware 13 aktualizacja KDE 4 do najnowszej wersji [Rozw.]

Ok wszystko chula ! :) Dzięki za pomoc. Temat uważam za zamknięty.
autor: darkroad
2009-12-04, 13:37
Forum: Środowisko graficzne
Temat: [Rozw.] Slackware 13 aktualizacja KDE 4 do najnowszej wersji
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 4374

[Rozw.] Slackware 13 aktualizacja KDE 4 do najnowszej wersji

Witam. Mam zainstalowanego Slacka 13 z KDE 4.2.4 (Obecnie korzystam z Xfce) w związku z czym mam pytanie czy jest możwilość aktualizacji KDE do najnowszej wersj ??? Czy aktualizacja KDE nie spowoduje "kłócenia się" zależności pomiędzy pakietami ???
autor: darkroad
2009-08-02, 09:49
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: Instalacja Windows w odwrotnej kolejności
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1271

Instalacja Windows w odwrotnej kolejności

Witam Mam pewien problem, otóż mam zainstalowanego Slack'a w wersji 12.2 obok Windowsa 2003, jako bootmanagera używam lilo i chciałbym sobie w miejsce 2003 zainstalować 7. W związku z czym mam pytanie. Czy jest możliwość zainstalowania 7 bez ruszania tej instalki slack'a ? oto mój plik lilo.conf # L...
autor: darkroad
2009-02-13, 22:25
Forum: Środowisko graficzne
Temat: Slack 12.2 + Xfce + Compiz + Emerald = brak obramowania oki
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1666

Re: Slack 12.2 + Xfce + Compiz + Emerald = brak obramowania oki

marco70 pisze:libwnck-2.18.3-i486-1.tgz o taką paczkę mi chodziło jak dla Ciebie to samo to oki.
Sorry pomylilo mi sie myslalem ze podales mi starsza wersje tej samej biblioteki. Zainstalowalem i CF smiga az milo ;-) DZIEKI !!!