Znaleziono 5 wyników

autor: arth
2009-10-02, 08:30
Forum: Problemy ze sprzętem
Temat: Mobility Radeon x2300 i sterowniki ATI
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 1016

Mobility Radeon x2300 i sterowniki ATI

Witam ponownie ;D Szukalem po forum coby nie duplikowac tematow, ale nie znalazlem. Wiec sprawa wyglada tak: sciagnalem stery ze strony producenta, a dokladnie ati-driver-installer-9-9-x86.x86_64.run instalacja przebiegla bez bledow, bez warningow, ogolnie wygladalo wszystko cacy... ale po restarcie...
autor: arth
2009-09-30, 17:10
Forum: Pozostałe problemy
Temat: MAYA na Slackware
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1826

Re: MAYA na Slackware

Dienet pliki linuxowe zajmuja zaledwie 400 MB. Wyodrebnilem je, spakowalem i podzielilem splitem. Wrzuce na odsiebie.com i zamieszcze linki.
autor: arth
2009-09-30, 15:16
Forum: Pozostałe problemy
Temat: MAYA na Slackware
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1826

Re: MAYA na Slackware

ten program nie jest darmowy... a licencja kosztuje wiecej niz 3dstudio max. Ale na szczescie firma placi :D
Ja clienta zaciagnalem z tego zrodla

link cenzurowany
autor: arth
2009-09-30, 15:05
Forum: Pozostałe problemy
Temat: MAYA na Slackware
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1826

Re: MAYA na Slackware

Microsoftu nie lubie, poniewaz juz kilka razy musialem robic projekty od poczatku przez jakis blad systemu lub inne usterki, wady. Nie mowie, ze linux takich nie ma, ale napewno jest systemem bardziej stabilnym.

A co do pliku to w katalogu /bin mam plik @sh. Nie wiem czy o niego chodzi czy nie?
autor: arth
2009-09-30, 14:16
Forum: Pozostałe problemy
Temat: MAYA na Slackware
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1826

MAYA na Slackware

Witam. Ten temat chyba pasuje do tego dzialu :D Czy ktos z Was instalowal moze program do grafiki 3d Autodesk MAYA 2009 na Slackware?? Pracuje na tym oprogramowaniu i pod windowsem nie mialem problemow. Ale ze Microsoftu nie lubie, wobec tego postanowilem zainstalowac Majke na Slackware. I tutaj zac...