Znaleziono 69 wyników

autor: kolert83
2007-01-02, 19:07
Forum: Pozostałe problemy
Temat: Kadu
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1079

Re: Kadu

to nie wina serwerów, ciagle pisze : Zbyt wiele prób połączenia z nieprawidłowym hasłem . Hasła niezmieniałem i nikt poza mną nie na dostepu do kompa, co jeszcze można zrobic , próbowałem juz wyśłać hasło na email : Błąd podczas przypominania hasła....Istniej jakaś możliwośc zeby uratować to konto ?...
autor: kolert83
2007-01-01, 19:39
Forum: Nasze forum
Temat: Nowy Rok 2007
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 4432

Re: Nowy Rok 2007

Szczęsliwego nowego 2007 roku ;) wszystkim życzę
autor: kolert83
2007-01-01, 19:17
Forum: Rozrywka / multimedia
Temat: Mplayer po raz enty
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 5523

Re: Mplayer po raz enty

Miałem ten sam proble z Mplayerem 1.0pre8 zamiast ś,ą miałem ż bądz "_". Znalażłem na forum jak to zrobić . Ja to ma tak : skopiowałem czicionk Arial do folderu .mplayer w kat usera , zmieniłem nazwę na subfont.ttf. Kolejny krok w preferencjach Mplayera na zakładce Subtitles & OSD ustawiłem :Encodin...
autor: kolert83
2007-01-01, 15:12
Forum: Pozostałe problemy
Temat: Kadu
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1079

Kadu

Witam Mam taki problem z kadu - wczoraj kadu działało mi bez zarzutu ;] , natomiast gdzy dziś włączam kadu wyskoczyły mi takie błędy : 1 Połączenie zostało przerwane Twoje hasło jest nieprawidłowe 2 Połączenie niemożliwe,połączenie przerwane w czasie odczytu Przekroczenie czasu połączenia Nierozumie...
autor: kolert83
2007-01-01, 14:53
Forum: Rozrywka / multimedia
Temat: CS 1.6
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3784

Re: CS 1.6

Odpaliłem CS - skonfigurowałem wine ,powrzucałem jakies biblioteki , zakładka Audio tez po reinstalce wine zaczeła wskakiwać . Śmiga aż miło :) dzieki za pomoc
autor: kolert83
2006-12-30, 17:02
Forum: Rozrywka / multimedia
Temat: CS 1.6
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3784

Re: CS 1.6

Na jednym z forum znalazłem ja należy skonfigurować wine - i w końcu pokonałem wieszanie sie przy PRECACHING RESOURCES i załadował mi sie serwer, ale tu kolejny bląd wiesza sie zaraz jak zobacze plansze , a zanim wybiore kim chcę grać ... mozę jakiś pomysl ??
autor: kolert83
2006-12-29, 18:02
Forum: Rozrywka / multimedia
Temat: CS 1.6
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3784

Re: CS 1.6

Na windowsie ten cs1.6ful_ v7 chodzi , a podczas instalacji przez wine wywala mi bład ze nie pasuja mu 3 pliki: 1 Msvv12.asi nie pasuje do pliki w setupie 2 Mssv29.asi ------------------||-------------------------- 3 Steam.dll ------------------||------------------------- ale dam ignoruj instalacja ...
autor: kolert83
2006-12-28, 18:56
Forum: Rozrywka / multimedia
Temat: CS 1.6
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3784

Re: CS 1.6

Cedega44.tgz tez sie wiesza na tym samym punkcie co Wine tzn na : Precaching resources
A Cs jak sie wieszał tak sie wiesza ;-(
autor: kolert83
2006-12-27, 20:56
Forum: Chat / Hyde Park
Temat: Wasze złomy ^^
Odpowiedzi: 354
Odsłony: 159595

Re: Wasze złomy ^^

Procesor AMD Athlon XP 1700+ ( podciągnięty na 1800)
RAM 256 Sdram
Grafa GeForce 2 MX/MX 400
Napędy Nagrywarka LG 40x12x40
DVD Liteon
Dysk Samsung 40 GB
Monitor Flatron F700B
autor: kolert83
2006-12-27, 20:04
Forum: Rozrywka / multimedia
Temat: CS 1.6
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3784

Re: CS 1.6

Witam Dario próbowałem twego sposobu też nie pomógł , ja właczam CS i tworze serwer to moge se isc na kawe i przyjsc po godzinie , dysk rzęźi, myśli i NIC do przodu :( , Przełaczanie na inna konsole trwa wieki a wykonanie komendy to juz wole nie myśleć bo sie gotuje - musze na brutala restartować sy...
autor: kolert83
2006-12-26, 13:34
Forum: Rozrywka / multimedia
Temat: CS 1.6
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3784

Re: CS 1.6

Próbowałęm wszystkiego co mi poradziliście z wyjatkiem sciągnięcia WineTools bo nie umi mi opera sciągnąć :neutral: , zainstalowałem wine 0.9.14 wszystko działa pięknie(potrafie wejsc na zakładkę Audio i ustawic se to co chce ), do momentu tworzenia serwera - NIC sie nie dzieje , w 0.9.27 to przynaj...
autor: kolert83
2006-12-23, 11:10
Forum: Rozrywka / multimedia
Temat: CS 1.6
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3784

Re: CS 1.6

Witam

na winecfg moge ustawic wszystko za wyjątkiem Audio :( wychodzi z konfiguracji , usunięcie starej konfiguracji i stworzenie nowej nic nie pomogło , może jakieś inne pomysły ???
autor: kolert83
2006-12-22, 23:07
Forum: Rozrywka / multimedia
Temat: CS 1.6
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3784

CS 1.6

Witam Przy pomocy wine 0.9.27... tgz zainstalowałem CS 1.6 . Po długich męczarniach żeby odpalić gre( chodziło o bląd x11drv- ale se z nim poradziłe) sciągłem patch na gre i o dziwo wine odpaliło bezproblemowo gre. Po wstępnej konfiguracji próbowałem wejsc na serwer na LAN, ale zakończyło sie to wyj...
autor: kolert83
2006-12-17, 17:25
Forum: Rozrywka / multimedia
Temat: Problem z Mplayer 1.0pre8
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 813

Re: Problem z Mplayer 1.0pre8

Dzięki za pomoc kazalot porada sie przydała :ok: , i instalacja ruszyła dalej , powiesiła sie kawałek dalej na czymś innym :neutral: , ale dołożyłem drugą komende make distclean i poszło :twisted: --- Mplayer śmiga, jeszcze raz dzięki