Znaleziono 72 wyniki

autor: qrdziel
2008-07-25, 15:02
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 7548

Re: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym

rzeczywiscie brakowalo tylko glibc z folderu ==>l<== i wszystko dziala :) artykuł jest gotowy gdyby ktoś jeszcze znalazł jakieś błędy to proszę o kontakt na gg [ Dodano : 2008-08-16, 11:34 ] witam po przerwie troche sie alkocholizowalem i mnie nie bylo okazuje sie, ze mozna wyrzucic jeszcze kilka pa...
autor: qrdziel
2008-07-25, 12:27
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 7548

Re: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym

cala noc sie meczylem i passwd jest w pakiecie shadow
a agetty w paczce getty-ps
obydwie zainstalowane ??
i lipa :-(
nawet jak instaluje wszystko - full z katalogu >>a<< to sie tak samo sypie
moze cos z katalogu >>l<< lub >>n<< ??
autor: qrdziel
2008-07-25, 10:43
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 7548

Re: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym

jeszcze pomęczę wast roche :-) podczas instalacji wywala troche bledow 1. nie moge nadac hasla administratorowi chroot: cannot execute /usr/bin/passwd: No such file or directory tak jakby nie bylo polecenia passwd ale podczas instalacji zaznaczam pakiet shadow pewnie brakuje cos z innych dzialow - m...
autor: qrdziel
2008-07-24, 20:41
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 7548

Re: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym

Mówiłem już w poprzednim wątku: tar jest potrzebny. Jeśli nie wierzysz zobacz sobie kod installpkg. Wierzę, wierzę :-) A tak swoją drogą jak zainstalować paczuszkę tar, gdy nie ma zainstalowanego tar'a naprawdę chciałem wyrzucić wszystko co mozna pozniej zainstalowac i np w kolejnym artykule bedzie...
autor: qrdziel
2008-07-24, 17:35
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 7548

Re: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym

wiem, że powieje trochę lamerstwem i amatorszczyzną, ale szybciutko stworzylem stronkę i chcę napisać kilka artykulików
ponieważ jestem amatorem - to proszę się nie naigrywać i jeśli ktoś ma ochotę to trochę pomóc
mile widziana krytyka, która pozwoli mi udoskonalić dokument
ARTYKUŁ
autor: qrdziel
2008-07-23, 15:44
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 7548

Re: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym

ok ja wiem, ze wszystkie paczki sa do czegos potrzebne, ale czy TAR jest potrzebny do odpalenia slackware'a ?? pozniej mozna doinstalowac a zalozenie jest takie, ze co pozniej mozna doinstalowac - to nie instalujemy za pierwszym razem chce tylko odpalic jakiegos shella i zeby dzialalo pkgtool, a pot...
autor: qrdziel
2008-07-23, 11:37
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 7548

Re: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym

Ok to na podsumowanie ustalmy dokladnie jakie paczki powinny byc dla maxymalnie minimalnej wersji instalacyjnej zalozenie jest takie: linux odpala sie w trybie tekstowym, obsluguje: monitor, klawiature, cdrom, pendrive i hdd. poza tym musi miec mozliwosc doinstalowania kolejnych pakietow (nie source...
autor: qrdziel
2008-07-22, 18:01
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 7548

Re: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym

dziekuje wszystkim za cierpliwosc, wyrozumialosc i dobre rady. oczywiscie, ze opis do kazdej paczuszki moge sobie poczytac, ale jestem troche leniwy i zawsze jest lepiej posluchac madrzejszych od siebie i nie zadzierajacych nosa informatykow. opisy czasami sa tak skonstruowane, ze pewnie sami autorz...
autor: qrdziel
2008-07-21, 21:34
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 7548

Re: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym

wlasnie chce sie nauczyc co jest niezbedne i do czego sluzy w kazdej instalacji pisze - zainstaluj tylko to co jest niezbedne chce zainstalowac niezbedne minimum - potem bede doinstalowywal powoli kolejne pakiety i jesli natrafie na jakis problem - to poszukam w internecie, lub bede was meczyl szano...
autor: qrdziel
2008-07-21, 20:28
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 7548

Re: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym

czyli to wystarczy, czy jeszcze cos moge wywalic ?? /a aaa_base-12.0.0-noarch-1 aaa_elflibs-12.0.0-i486-3 aaa_terminfo-5.6-noarch-1 acpid-1.0.4-i486-2 bash-3.1.017-i486-2 bin-11.1-i486-1 bzip2-1.0.4-i486-1 coreutils-6.9-i486-1 dcron-2.3.3-i486-6 devs-2.3.1-noarch-25 e2fsprogs-1.39-i486-1 eject-2.1.5...
autor: qrdziel
2008-07-21, 18:38
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 7548

Re: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym

oczywiscie /n wywale i mana i mc - bo moge to pozniej doinstalowac

czy cos jeszcze moge pominac ??
autor: qrdziel
2008-07-21, 18:04
Forum: Instalacja systemu / uaktualnienia
Temat: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 7548

Re: Lekki Slackware ze środowiskiem tekstowym

tez chcialbym zainstalowac slackware 12.1 i mam bardzo maly dysk, i malo pamieci czy jest gdzies spis paczek niezbednych do dzialania tego linuxa ?? chcialbym miec tylko jadro i oczywiscie zeby odpalil sie tryb tekstowy, no i oczywiscie miec mozliwosc doinstalowania reszty potem (moze lepiej pozniej...