Zawartość 1CD Slackware'a 10.2

Instalacja Slackware Linux, problemy i wstępna konfiguracja, aktualizacje do nowszych wersji.

Moderatorzy: Moderatorzy, Administratorzy

AdMiNeK
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 2006-02-18, 20:45

Zawartość 1CD Slackware'a 10.2

Post autor: AdMiNeK »

Witam
Jakie pakiety znajdują się na pierwszej płytce Slackware'a 10.2?? Postanowiłem że zainstaluje tylko najbardziej potrzebne pakiety i później skompiluję Xfree86, GNOME itp. Czy ktoś już tak instalował / kompilował system i mógłby dać mi kilka porad?

przemek999
Pomocnik
Posty: 1157
Rejestracja: 2005-03-04, 18:27

Re: Zawartość 1CD Slackware'a 10.2

Post autor: przemek999 »

AdMiNeK pisze:Jakie pakiety znajdują się na pierwszej płytce Slackware'a 10.2??
Nie laska poszukac na mierrorze Slackware ?
AdMiNeK pisze:Postanowiłem że zainstaluje tylko najbardziej potrzebne pakiety
słusznie
AdMiNeK pisze:później skompiluję Xfree86,
po co ? obecnie uzywa sie X.org :p a kompilowac sie nie oplaca...
AdMiNeK pisze:GNOME
jakbys potrafil skompilowac Gnome, to poradzilbys sobie ze swoim pierwszym problemem...

AdMiNeK
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 2006-02-18, 20:45

Re: Zawartość 1CD Slackware'a 10.2

Post autor: AdMiNeK »

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. GNOME jeszcze nie kompilowałem ale wiem o programowaniu sporo więc będę próbował to kompilować aż do skutku.

Awatar użytkownika
Dziki
Użytkownik
Posty: 238
Rejestracja: 2004-12-27, 08:02
Lokalizacja: Darkest Moor
Kontakt:

Re: Zawartość 1CD Slackware'a 10.2

Post autor: Dziki »

jak tak kochasz reczna kompilacje wszystkiego to ja polecam LFS a nie Slackware. Kompilowanie aż do skutku ? Jaki to ma cel ? Masz za duzo czasu wolnego ? Jak chcesz wszystko ze zrodel to zapraszam na 3 i 4 plyte Slackware - proponuje sie przy okazji dowiedziec czegos o Slackbuildach i flagach ktore nalezy dodac do Slackbuildow by miec je zrobione pod swoja architekture. Chociaz jak znajdziesz Gnome'a na plytach do Slackware 10.2 to masz u mnie browar ;-) Nie chce tu flame-warów, ale zamiast Gnome wole po tysiackroc XFCE, ktore z reszta posiada przyjemny instalator. Ale wracajac do tematu - jak tak bardzo chcesz Gnome to poszukaj na FTPach paczek z Gnomem do Slacka 10.1 - po co sie meczyc z kompilacja jak masz porzadne paczki do sciagniecia ?
[url=http://userbarmaker.com/][img]http://img214.imageshack.us/img214/5814/631160779259si7.png[/img][/url]
[url=http://operapl.net/nie]Daj się zOperować ;)[/url]
JID: [color=green]dziki//uaznia.net[/color]
[url=http://www.last.fm/user/hexdevil/?chartstyle=minimalLightRecent5][img]http://imagegen.last.fm/minimalLightRecent5/recenttracks/hexdevil.gif[/img][/url]

Zulik
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 2004-06-14, 20:07
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Zawartość 1CD Slackware'a 10.2

Post autor: Zulik »

AdMiNeK pisze: Jakie pakiety znajdują się na pierwszej płytce Slackware'a 10.2?? Postanowiłem że zainstaluje tylko najbardziej potrzebne pakiety
ftp://ftp.slackware.at/slackware-10.2/PACKAGES.TXT
http://dobremiasto.net/~hoppke/too_much ... pilat.html
Zainstaluj wszystkie z Katalogu "L"
A,D i N - są bardzo ważnymi katalogami - zwróć uwage przy instalowaniu !


Kolego daruj sobie kompilacje Gnoma - jest za trudna i za żmudna ! a i tak i tak gówno da !
Zainteresuj się natomiast:
http://gsb.freerock.org/download/
zdaje sie że oni dają nawet slackbuildy do tego - wiec na upartego będziesz mógł sobie to przekomilować pod własną architekture ! (co dla mnie mija się z celem - bo na i386 będzie Ci tak samo chodzić)

dropline:
http://dropline-gnome.sourceforge.net/
(osobiscie zainstalowałem i coś mi nie dobrze działa - ale spróbuj może u Ciebie pójdzie)

forum dropline
http://dropline-gnome.sourceforge.net/forums/


ja wiem czy jest sens kompilować co kolwiek ?
ew. Xorg + gtk+ - ale da Ci to moze 1/4 sekundy przyśpieszenia
wejź sobie kolego zapodaj patcha na jajako - CK (dział FAQ) to Ci da widoczny dopał
kernel: 2.6.19.1 plus patch CK, slack from 10.2 to 11.0.0
środowisko graficzne XFCE 4.4, kompilowane samodzielnie - grafika - NVIDIA

ODPOWIEDZ