Strona 2 z 2

[Rozw.] jak spolszczyć firefoxa

: 2010-03-16, 20:04
autor: tikcop1
ok wróciłem do Slacka

Kod: Zaznacz cały

cat /etc/slackware-version
Slackware 13.0.0.0.0
zachciało mi się FF po polsku, paczka z SCXD.info zgodnie z w/w postem
(nawiasem mówiąć ściągając ze strony mozilli polską wersję - ta chodzi OK, tylko trza pośmiecić system - co jak widzę spotkało się z komentarzem)

Kod: Zaznacz cały

zero@lama:/usr/lib/firefox-3.6$ ./firefox
./firefox-bin: error while loading shared libraries: libxul.so: cannot open shared object file: No such file or directory
specjalnie wkleiłem wynik komendy z katalogu gdzie się znalazł FF bo tak dobrzy ludzie radzą na forach, że niby ma się naprawić samo, nie naprawiło się niestety

I co dalej z tym robić?
... na googlach piszą cos o xulrunner, że niby libxul będzie out

Re: Mozilla Firefox 3.0.3, Flash Player - instalacja

: 2010-03-16, 20:09
autor: blastboy1008
Zainstaluj paczkę seamonkey-solibs.

Re: Mozilla Firefox 3.0.3, Flash Player - instalacja

: 2010-03-16, 20:44
autor: tikcop1
:help:
nie pomoglo

Kod: Zaznacz cały

ls /var/log/packages/ | egrep "firefox|solibs"
glibc-solibs-2.9-i486-3
mozilla-firefox-pl-3.6-i686-1X
openssl-solibs-0.9.8k-i486-2
seamonkey-solibs-2.0.3-i486-1_slack13.0

Re: Mozilla Firefox 3.0.3, Flash Player - instalacja

: 2010-03-16, 20:46
autor: marco70
Nie da się oryginalnej paczki z 13.0 spolszczyć ?

Re: Mozilla Firefox 3.0.3, Flash Player - instalacja

: 2010-03-16, 20:59
autor: tikcop1
pewnie się da, tyle że ja nie umiem, i nie mogę znaleźć na necie czegoś co by działało

http://newbie.linux.pl/?id=article&show=311

a pakietu językowego nie ma dostępnego

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:3

Re: Mozilla Firefox 3.0.3, Flash Player - instalacja

: 2010-03-16, 21:06
autor: marco70
Opis dla firefox jest dobry tylko link nie aktualny.Zainstaluj paczkę dla slackware-13.0 w wersji 3.6 z patches
a spolszczenie jest TU
Cała operacja jest do wykonania w 30sek.
Słownik też się przyda :-)

Re: Mozilla Firefox 3.0.3, Flash Player - instalacja

: 2010-03-16, 21:35
autor: tikcop1
poddaje się

skąd wziąść tą paczkę?

przeszukałem scxd, slacky, linuxpackages

nie znam więcej repozytoriów

sorry lama ze mnie

może stąd?

ftp://ftp.slackware.pl/pub/slackware/sl ... ckware/xap?

ok powyższy link plus pakiet ze wskazanej lokalizacji plus about:config pl-PL locale... gra i buczy


... 20 sekund roboty a godzinę szukania pakietu ..ehh

Re: Mozilla Firefox 3.0.3, Flash Player - instalacja

: 2010-03-16, 23:15
autor: syriusz666
marco70 pisze:Nie da się oryginalnej paczki z 13.0 spolszczyć ?
Da sie i orginalna 3.5.8 i z currenta tez :)

Re: Mozilla Firefox 3.0.3, Flash Player - instalacja

: 2010-03-17, 07:54
autor: marco70
Przecież napisałem 13 z patches firefox

Re: Mozilla Firefox 3.0.3, Flash Player - instalacja

: 2010-03-17, 11:48
autor: syriusz666
A faktycznie przepraszam :) jakos umknal mi twoj post.

Re: Mozilla Firefox 3.0.3, Flash Player - instalacja

: 2010-03-17, 14:30
autor: gumof
Zielony pisze:
largo3 pisze:Jak ktoś leniwy to może sobie z SCXD.info pobrać paczkę
s/leniwy/szanuje energię na świecie/

Z Flashem też mamy paczkę.
roverek pisze:jak i slacky.eu
Nieładnie takie rzeczy innym polecać.
instalnalem pod mym _64 i nie dziala, startuje...i...startuje...i nic...
flashplayer z obserwacji wynika najwygodniej skopiowac do:
{32bit} /usr/lib/browser-plugins/
{64bit} /usr/lib64/browser-plugins/
i link do 64'bitowego: http://download.macromedia.com/pub/labs ... .so.tar.gz

uzywam wiec Konqueror i po odswierzeniu pluginow flash dziala n/p.

kiedys czytalem ze jest 64 bit firefox, ale to jakas nie stabilna diurawa 'edycja'...
mam sys 64 wiec nie ze wzgledu na szybkosc ale na arch wolalbym takie aplikacje
czy ktos instalowal firefox'64 ??

Re: Mozilla Firefox 3.0.3, Flash Player - instalacja

: 2010-03-17, 15:13
autor: marco70
Tak instalowałem działa flash i java.
Tu jest wersja 3.6 o ile mi wiadomo to najnowsza.
Wklep w konsoli

Kod: Zaznacz cały

 firefox
i zobacz o co kaman.

Re: Mozilla Firefox 3.0.3, Flash Player - instalacja

: 2010-03-18, 01:20
autor: gumof
marco70 pisze:Tak instalowałem działa flash i java.
Tu jest wersja 3.6 o ile mi wiadomo to najnowsza.
Wklep w konsoli

Kod: Zaznacz cały

 firefox
i zobacz o co kaman.
o dzieki ze dopisales url..
probowalem sam skompilowac firefox'a, najpierw jakies problemy z autoconf,
pozniej popatrzylem sobie opisy na mozilla-devel i sobie pomyslelem:
nie, dzieki...nie tedy droga..za stary jestem..by sie tak wyginac z config&&compile.

-dziala od kopa bez problemu, x86_64 rulezz