[rozw.] konqueror 3 i kde 4

Czyli jak najefektywniej (lub efektowniej) skonfigurować Slackware'a w komputerze domowym

Moderatorzy: Moderatorzy, Administratorzy

Awatar użytkownika
ein
Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 2006-06-03, 13:54

[rozw.] konqueror 3 i kde 4

Post autor: ein » 2009-09-11, 20:45

Ma ktos moze pomysl jak zatrudnic starego konqerora (3) do nowego kde (4). Ten nowy to porazka. Jak mozna bylo to popsuc...

Pozdr,
e.
Ostatnio zmieniony 2009-09-19, 13:38 przez ein, łącznie zmieniany 2 razy.
Czlowiek cale zycie sie uczy, ale i tak glupi umiera.

Awatar użytkownika
dienet
Moderator
Posty: 2106
Rejestracja: 2007-07-24, 18:58
Lokalizacja: Racibórz/Rybnik
Kontakt:

Re: [rozw.] konqueror 3 i kde 4

Post autor: dienet » 2009-09-12, 09:15

Moze nie wiem duzo nt KDE, ale wydaje mi sie ze musisz zainstalowac Qt3, oraz jakies podstawowe paczki z 12.2 (lub z 13.0 kat. extras) zwiazane z kde (kdebase, kdelibs) tylko tu musisz uwazac zeby sie nie nadpisaly juz zainstalowane pliki z KDE4.
Ostatnio zmieniony 2009-09-12, 09:16 przez dienet, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdr0
dienet
[img]http://i164.photobucket.com/albums/u19/slawek15/kotekeo0lq3.jpg[/img]

AMDrozd
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 2007-03-13, 13:02
Lokalizacja: Muszyna [FM]
Kontakt:

Re: [rozw.] konqueror 3 i kde 4

Post autor: AMDrozd » 2009-09-12, 17:06

ein pisze:Jak mozna bylo to popsuc...
Głupie pytanie: Co jest tak bardzo popsute?

Awatar użytkownika
dienet
Moderator
Posty: 2106
Rejestracja: 2007-07-24, 18:58
Lokalizacja: Racibórz/Rybnik
Kontakt:

Re: [rozw.] konqueror 3 i kde 4

Post autor: dienet » 2009-09-12, 18:42

AMDrozd pisze: Głupie pytanie: Co jest tak bardzo popsute?
k3b np. ;]
Pozdr0
dienet
[img]http://i164.photobucket.com/albums/u19/slawek15/kotekeo0lq3.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Hannibal
Moderator w st. spocz.
Posty: 1644
Rejestracja: 2004-06-08, 16:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [rozw.] konqueror 3 i kde 4

Post autor: Hannibal » 2009-09-12, 19:12

K3b to nie konqueror - IMHO jest lepszy ten z KDE4.

Problemy może robić to że nadistalowałeś 4 nad 3 nie usuwając konfiguracji - ta niestety nie jest do końca przenośna.
[size=75]Hannibal@current@2.6.X[/size]

Awatar użytkownika
dienet
Moderator
Posty: 2106
Rejestracja: 2007-07-24, 18:58
Lokalizacja: Racibórz/Rybnik
Kontakt:

Re: [rozw.] konqueror 3 i kde 4

Post autor: dienet » 2009-09-12, 19:24

Wywalilem cale .kde
Pozdr0
dienet
[img]http://i164.photobucket.com/albums/u19/slawek15/kotekeo0lq3.jpg[/img]

Awatar użytkownika
ein
Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 2006-06-03, 13:54

Re: [rozw.] konqueror 3 i kde 4

Post autor: ein » 2009-09-18, 12:29

AMDrozd pisze:
ein pisze:Jak mozna bylo to popsuc...
G³upie pytanie: Co jest tak bardzo popsute?
- konqueror nie zapamietuje ustawien:
- jest takie menu po lewej (konqerora - panel nawigacyjny) jak nacisniesz F9, nie mam pojecia jak zmusic konqerora, zeby nie pokazywal tego menu. A "bardzo sie denerwuje" ;-) jak za kazdym razem uruchamajac go musze naciskac F9!
- jezeli to juz musi byc to niech chociaz, jego rozmar zapamieta, ale nie...

PS. Probowalem zapisac aktualny widok...

Pozdr,
e.
Ostatnio zmieniony 2009-09-18, 12:50 przez ein, łącznie zmieniany 4 razy.
Czlowiek cale zycie sie uczy, ale i tak glupi umiera.

Awatar użytkownika
Hannibal
Moderator w st. spocz.
Posty: 1644
Rejestracja: 2004-06-08, 16:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [rozw.] konqueror 3 i kde 4

Post autor: Hannibal » 2009-09-18, 17:47

SOA #1

Wywal CAŁĄ konfigurację konquerora i może kwina. Powinno pomóc.
[size=75]Hannibal@current@2.6.X[/size]

Awatar użytkownika
ein
Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 2006-06-03, 13:54

Re: [rozw.] konqueror 3 i kde 4

Post autor: ein » 2009-09-18, 18:47

Hannibal pisze:SOA #1
Wywal CA£¡ konfiguracjê konquerora i mo¿e kwina. Powinno pomóc.
Niestety to nie pomoglo, ale dzieki Tobie udalo mi sie to osiagnac zamierzana rzecz, wpadlem na pomysl przypadkiem: panel nawigacyjny uruchamia sie, gdy konqueror dostaje sciezke do jakiegos katalogu z parametrem, natomiast bez zadnego parametru wszystko jest w porzadku. Pachnie jak BUG. ;/

Jak u Was reaguje konqeror (z kde4, Slackware 13.0/x86) na w/w?

Pozdr,
e.
Ostatnio zmieniony 2009-09-18, 18:56 przez ein, łącznie zmieniany 3 razy.
Czlowiek cale zycie sie uczy, ale i tak glupi umiera.

Awatar użytkownika
Hannibal
Moderator w st. spocz.
Posty: 1644
Rejestracja: 2004-06-08, 16:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [rozw.] konqueror 3 i kde 4

Post autor: Hannibal » 2009-09-18, 19:00

Bo się wczytuje profil "zarządzanie plikami" :twisted: Zmień go sobie, albo używaj dolphina - konqueror, w tej chwili, to tylko przeglądarka.
Ostatnio zmieniony 2009-09-18, 19:01 przez Hannibal, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=75]Hannibal@current@2.6.X[/size]

Awatar użytkownika
ein
Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 2006-06-03, 13:54

Re: [rozw.] konqueror 3 i kde 4

Post autor: ein » 2009-09-19, 13:36

Hannibal pisze:... - konqueror, w tej chwili, to tylko przegl±darka.
Niczego wiecej od niego nie oczekuje. (-;
Dziwne, ze to wczesniej nie chcialo sie zapisac... Rozwiazane.
Ostatnio zmieniony 2009-09-19, 13:39 przez ein, łącznie zmieniany 1 raz.
Czlowiek cale zycie sie uczy, ale i tak glupi umiera.

Awatar użytkownika
Hannibal
Moderator w st. spocz.
Posty: 1644
Rejestracja: 2004-06-08, 16:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [rozw.] konqueror 3 i kde 4

Post autor: Hannibal » 2009-09-19, 17:44

ein pisze:
Hannibal pisze:... - konqueror, w tej chwili, to tylko przeglądarka.
Niczego wiecej od niego nie oczekuje. (-;
Witam w klubie, nie znam wielu użytkowników konquerora z wyboru :).
[size=75]Hannibal@current@2.6.X[/size]

Awatar użytkownika
cherry
Moderator w st. spocz.
Posty: 1160
Rejestracja: 2004-06-15, 09:57
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: [rozw.] konqueror 3 i kde 4

Post autor: cherry » 2009-10-17, 13:35

Hannibal pisze:K3b to nie konqueror - IMHO jest lepszy ten z KDE4.

Problemy może robić to że nadistalowałeś 4 nad 3 nie usuwając konfiguracji - ta niestety nie jest do końca przenośna.
Nie wiem w czym jest lepszy skoro nie wykrywa napedu.
Cльaцквaрэ Линукс цypэнт
[url]http://www.pajacyk.pl/[/url]
[url]http://www.polskieserce.pl/[/url]

ODPOWIEDZ