Strona 1 z 1

Aktualizacja phpBB 3.2

: 2017-03-04, 01:25
autor: Grucha
Zaktualizowałem phpBB do wersji 3.2.
Proszę o zgłaszanie tutaj wszystkiego co przestało działać.
Poprzedni styl będzie dostępny na dniach.

Re: Aktualizacja phpBB 3.2

: 2017-03-04, 09:44
autor: webster
Emoty zniknęły. Nie używam osobiście, ale to zauważyłem.

Tak czy inaczej super że upgrade Dzięki..
Pozdr

Re: Aktualizacja phpBB 3.2

: 2017-03-04, 10:42
autor: Pajaczek
Jeżeli na główną wróci link "nieprzeczytane posty" to dla mnie ok.

Re: Aktualizacja phpBB 3.2

: 2017-03-04, 18:02
autor: webster
Pajaczek pisze:
2017-03-04, 10:42
Jeżeli na główną wróci link "nieprzeczytane posty" to dla mnie ok.
Tak w między czasie może się przyda :) -> http://forum.slackware.pl/search.php?se ... nreadposts

Re: Aktualizacja phpBB 3.2

: 2017-03-05, 20:36
autor: Lizard
Albo od wczoraj Grucha dodał tę funkcje, albo nikt jej nie zauważył - w lewym górnym rogu jest menu "Więcej...", a tam "Nieprzeczytane posty".

Re: Aktualizacja phpBB 3.2

: 2017-03-06, 10:19
autor: darius
Dziekuje za wiadomosc, bo juz myslalem, ze cos mi sie "zepsulo" :)

Re: Aktualizacja phpBB 3.2

: 2017-03-24, 21:05
autor: KLAPEK
Jak tam idą prace z poprzednim stylem?
Ten zupełnie nie pasuje do Slacka ;)

Re: Aktualizacja phpBB 3.2

: 2017-03-26, 18:19
autor: KLAPEK
W nowej wersji brakuje skutecznego spambota.
Od przejścia pojawiają się spamerzy piszący w kilkudziesięciu tematach ten sam spam...;/

Re: Aktualizacja phpBB 3.2

: 2017-04-02, 20:58
autor: tomatau
Nie działają graficzne emotki !!!111 :]
...bug or feature?

Re: Aktualizacja phpBB 3.2

: 2017-05-15, 14:38
autor: guitarrizer
Nie działają też grafiki w stopkach (w moim przypadku userbar).

Re: Aktualizacja phpBB 3.2

: 2017-05-16, 20:16
autor: Grucha
Emotikony naprawiona, a żeby działał BBcode w podpisie trzeba samemu w swoim profilu go włączyć.

Re: Aktualizacja phpBB 3.2

: 2017-05-17, 13:10
autor: guitarrizer
BBcode mimo włączenia w profilu nadal u mnie nie działa (nie to, by mi to jakoś przeszkadzało, ale ten userbar Slackware jest akurat fajny ;))