Strona 1 z 1

MC - uzupełnianie Tabem???

: 2006-03-29, 22:57
autor: miszmaniac
Aż głupio zakładać topic i się o to pytać, ale nie moge znaleźć a wpadł do mnie kiedyś kumpel i tego używał. Teraz wyjechał i sie nie mogę spytać:)

W jaki sposób w MC uzupełniać sobie nazwy np. plików czy katalogów tak jak normalnie w bashu tabem. Nie wiem dokładnie nawet jak to działało, bo on tylko śmignął z tym:) Może z tego niespójnego opisu ktoś skojarzy:)

....i jeszcze raz sorry za głupote pytania :aniolek:

Re: MC - uzupełnianie Tabem???

: 2006-03-29, 23:27
autor: dame
LAlt+Enter

Re: MC - uzupełnianie Tabem???

: 2006-03-29, 23:32
autor: Grucha
A jak to zorbić w putty jak LAlt + ENTER to Fullscreen :> ??

Re: MC - uzupełnianie Tabem???

: 2006-03-29, 23:36
autor: Lizard
Zdaje się, że PuTTY przechwytuje tę kombinację i przekazuje do hosta zanim Windows zdąży zauważyć.

Jeśli zachodzi potrzeba uzupełnienia nazwy pliku, który nie jest aktualnie podświetlony należy wcisnąć Esc, a po nim Tab.

Re: MC - uzupełnianie Tabem???

: 2006-03-29, 23:56
autor: BeteNoire
Completion w MC osiagasz przez M+Tab (alt+tab). Więcej szczegółów w manualu Niestety ta część jest trochę mętnie napisana, a tytuł paragrafu polskiej wersji brzmi: "Dokańczanie". :lol:

Re: MC - uzupełnianie Tabem???

: 2006-03-30, 00:12
autor: Lizard
To też, ale Alt+Tab jest w KDE przypisane do przełączania okien, więc posługuję się Esc+Tab.

Re: MC - uzupełnianie Tabem???

: 2006-03-30, 08:48
autor: miszmaniac
Hmmm, nie do końca o to mi chyba chodziło...

Chodzi mi o takie okienko, które się pojawia nad command, a nie wpisywanie nazwy pliku z tabelki do tej linii. Np. chce wejść do jakiegoś katalogu w /dev, to zamiast szukać strzałkami to "wyskakuje" sobie to okienko i wpisuje tam nazwę.

Tamto to można zrobić alt+enter i nie ma problemu, nawet w putty.

Re: MC - uzupełnianie Tabem???

: 2006-03-30, 08:51
autor: Grucha
miszmaniac pisze:Tamto to można zrobić alt+enter i nie ma problemu, nawet w putty.
Nie jak to jest kombinacja dla pełnego ekranu.
Ale ESC + TAB działa choć dziwnie.

Re: MC - uzupełnianie Tabem???

: 2006-03-30, 11:34
autor: dame
ESC + TAB
o tym nie wiedzialem, przydatne to! :)

Re: MC - uzupełnianie Tabem???

: 2006-03-30, 11:40
autor: BeteNoire
Manual się kłania :twisted:
Niestety, imho, mało wygodne. Lepiej przemapować alt+tab. Zwłaszcza, że jako przełącznik okien ten skrót pochodzi z Winblowsa :D

Re: MC - uzupełnianie Tabem???

: 2006-03-30, 11:56
autor: miesozer
ctrl-s - chodzi chyba o to.

Re: MC - uzupełnianie Tabem???

: 2006-03-30, 15:31
autor: mpier
Cześć, nie wiemc za bardzo czego szukasz, ale może o M-c? Np ESC C i będzie takie okienko. Poszukaj w helpie.

Re: MC - uzupełnianie Tabem???

: 2006-03-30, 21:04
autor: crash_zero
Hmm...a jak zrobic zeby "mc" otwieralo naprzyklad pliki .ogm i .mkv od razu w mplayerze? Bo teraz nic sie nie dzieje jak na nie enterem klikne :P. Jednym slowem gdzie sie ustawia jaki program ma jakie rozszerzenie obslugiwac :). Nie mam KDE i siedze na Fluxbox.

Re: MC - uzupełnianie Tabem???

: 2006-03-30, 23:03
autor: miszmaniac
miesozer pisze:ctrl-s - chodzi chyba o to.
O to chodziło:) Dzięki bardzo za pomoc

http://info.ccone.at/INFO/MC/ tutaj jest np. manual do MC... to wcale nie takie proste przewertować go całego w poszukiwaniu czegoś, czego w ogóle nie wiedziałem jak sie nazywa:P


A co twojego pytania Crash_zero to nie dawno było o tym:

http://forum.slackware.pl/viewtopic.php?t=8769