Strona 1 z 1

UnrealTournament

: 2004-06-20, 22:03
autor: mina86
Udało się komuś ospalić linuxową wersję UnrealTournamenta? Ja mam coś takiego:
[mina86@erwin /mnt/d/Games/UT-Linux]$ ./ut
Unreal engine initialized
Bound to SDLDrv.so
Joystick [0] : Unknown Joystick
SDLClient initialized.
Bound to Render.so
Lighting subsystem initialized
Rendering initialized
LoadMap: Entry
Bound to Fire.so
Bound to IpDrv.so
(w tym momencie następuje kilkunastosekundowe 'myślenie' komputera)
appError called:
Class Actor Member Owner problem: Script=48 C++=52
Executing UObject::StaticShutdownAfterError
Executing USDLClient::ShutdownAfterError
Signal: SIGIOT [iot trap]
Aborting.
Exiting.
Name subsystem shut down
UT sobie ładnie zainstalowałem z ut-install-436.run po czym podlinkowałem katalogi Maps, Music, Sounds i Textures do odpowiednich katalogów w instalacji Windowsowej (zainstalowanej zresztą przez WINE-a) oraz skopiowałem z płytki z katalogu System pliki *.U bo tak troche ich brakowało. Tak czy owak wszystkie pliki raczej są i posiadają odpowiednie nazwy.

Spotkał się kotś może z czymś podobnym, ew. wie jak zainstaloawć UT for Linux tak coby działało??

Re: UnrealTournament

: 2004-06-24, 16:24
autor: nasser1603
Qrcze, ludzie pomozcie!!! Mam ten sam problem. Jedyne co mnie jeszcze ratuje WINE. Ale chce miec UT zainstalowanego na linuxie, i chce grac w sieci!!!!!!!!!!!!!

[ Dodano: 2004-06-24, 17:27 ]
A jaka wersje UT probujesz uruchomic? Ponoc mozna tylko oryginalne CD, bo w piratach nazwy katalogow sa zmieniane czy co. A tak pozatym sa dwie wersje UT 400 i 436, ja probowalem 400 ale instalator jest do 436 byc moze to stanowi problem. Jak znajdziesz jakis sposob to odezwij sie.

Re: UnrealTournament

: 2004-06-24, 22:25
autor: Brodi
nie wiem czarodzieje jak wy to robicie ale swego czasu na MDK 8.1 grałem sobie w UT
wkładam płyte do cdromu i montuje (nie gra roli czy pirat czy orginał)
uruchamiam z dowolnej lokacji ut-install-436.run i graficzny instalator ładnie prowadzi za rączke . Z q3 identycznie postępujemy . Problem może tkwi w tym że zlinkowaliście windowsową instalke .

Re: UnrealTournament

: 2004-06-24, 22:27
autor: nasser1603
ja nie linkowalem i nie dziala. Zainstalowalem tylko i wywala mi ww. błędy. Szkoda a mógłbym sobie jeszcze pograc.

Re: UnrealTournament

: 2004-06-25, 06:27
autor: sayetan
kma ktos moze linka do binarkki instalki UT? bo ja mamgdzies to na plycie i sprawdze czy u mnie dziala

Re: UnrealTournament

: 2004-06-25, 07:11
autor: mina86
Niepodlinkowanie podanych katalogów powodowało, że UT nie odnajdywał jakichś różnych plików (miały one zle nazwy - wielkość znaków). Z początku po prostu te odpowiednie pliki przemianowywałem, ale w rezultacie dało to ten sam efekt. O pomyśle na podlinkowanie katalogów z instalki windowsowej przeczytałem gdzieś w Internecie i zastosowałem się do tej rady.

Link do instalki jest oczywiście tutaj: [g]Unreal Tournament Linux[/g]

[ Dodano: 2004-07-02, 19:21 ]
No więc jeżeli kogoś to interesuje to UT zaczęło mi działać. Nie wiem jakim cudem, ale działa ;) Oto jak tego dokonałem: Miałem kompletny reinstal całego systemu i w ogóle wszystkir patrycje od nowa i w ogóle. Następnie zainstalwoałem sobie UT for WIndows pod Windosem (a nie tak jak porpzednio pod WINE) (konkretnie to Win2K) na patrycji FAT32. Potem sobie odpaliłem instalator Linuxowy i cośmitam zainstalował do domyślnego katalogu czyli /usr/local/games/ut. Potem zrobiłem coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

UT_LIN_PATH=/usr/local/games/ut
UT_WIN_PATH=/D/Games/UnrealTournamet

cd "$UT_LIN_PATH"
for I in *; do
  if [ -d "$I" -a "$I" != "System" ]; then
    rm -rf "$I"
    if [ -d "$UT_WIN_PATH/$I" ]; then
      ln -s "$UT_WIN_PATH/$I" $I
    fi
  fi
done

cd System
for I in `cd "$UT_WIN_PATH/System"; echo *; cd -`; do
  if [ ! -f "$I" ]; then
    ln -s "$UT_WIN_PATH/System/$I" $I
  fi
done
rm *.dll
Innymi słowy podlinkowałem 90% rzeczy do wersji Windowsowej. Hope it helps someone :)