Haker World Team

Wszystko o czym chcecie dyskutować a tyczy się choć trochę Slackware Linux i nie tylko!

Moderatorzy: Moderatorzy, Administratorzy

largo3
Moderator
Posty: 1297
Rejestracja: 2006-06-11, 11:08

Haker World Team

Post autor: largo3 »

Polska może poszczycić się kolejnym teamem "hakerów" ;)

Uwaga! Oglądanie poniższych stron może grozić trwałym upośledzeniem!
http://haker_world_team.republika.pl/.Preview.html
http://hakerzy-to-my.blog.onet.pl

Bogowie, jak na to patrzę to zaczynam się zastanawiać czy nie byłoby dobrze zacząć licencjonować dostęp do Internetu... :???:
Pozdr.
UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity.
-- Dennis Ritchie
Linux Registered User #419452

Awatar użytkownika
Outlaw
Administrator
Posty: 2862
Rejestracja: 2004-06-29, 22:23
Lokalizacja: eth0
Kontakt:

Re: Haker World Team

Post autor: Outlaw »

Ciekawe ile mają lat założyciel tego bloga..

Ogólnie troche to przykre ;/

Awatar użytkownika
freak117
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: 2006-12-13, 21:26
Lokalizacja: z sieci

Re: Haker World Team

Post autor: freak117 »

Brak słów. Dzieciom brakuje zajęcia po szkole :rotfl:

Awatar użytkownika
Heniek
Użytkownik
Posty: 243
Rejestracja: 2005-08-03, 23:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Haker World Team

Post autor: Heniek »

Sprawdzając naszą skrzynke pocztową zobaczyliśmy mnustwo zleceń na tibie!
odtej pory nie macie nam przysyłać zleceń na temat tibi !!
wystarczy nam że mamy 10 e-maili do shakowania ale to jest łatwiejsze od shakowania 100 do tibi , dostaliśmy 100 e-maili na miesiąc o tibi a tlyko 10 normalnych wiec nie przysyłajcei nam e-maili zwiazanych z tibią.
...
Partition@IRCNet

Awatar użytkownika
Sad Mephisto
Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: 2004-05-22, 13:24
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Re: Haker World Team

Post autor: Sad Mephisto »

largo3 pisze:Bogowie, jak na to patrzę to zaczynam się zastanawiać czy nie byłoby dobrze zacząć licencjonować dostęp do Internetu...
Już się nawet zastanawiam czy nie warto byłoby rozpocząć nową "elitarną" modę pod tytułem "Jestem prawdziwy geek. Nie używam Internetu". :P
[i]Thank you for noticing this notice. Now that you've noticed this notice, you may have noticed that this notice is noticably unnoticable.
$ python -c "print int(''.join(map(lambda x: str(len(x)),'Kto z woli i myśli zapragnie Pi spisać cyfry ten zdoła.'.split())))/1e+10"[/i]

Awatar użytkownika
Radek_R
Moderator
Posty: 1196
Rejestracja: 2004-06-14, 11:40
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Haker World Team

Post autor: Radek_R »

freak117 pisze:Dzieciom brakuje zajęcia po szkole :rotfl:
Za mało zadań domowych dostają i tak to się kończy.
Sad Mephisto pisze:Już się nawet zastanawiam czy nie warto byłoby rozpocząć nową "elitarną" modę pod tytułem "Jestem prawdziwy geek. Nie używam Internetu". :P
To może stwórzmy sobie internet3 dla normalnych ludzi.

Tak przeglądając te stronki dochodzę do wniosku, że powinni zacząć od shakowania słownika poprawnej polszczyzny tudzież ortograficznego.
Ostatnio zmieniony 2007-03-10, 14:16 przez Radek_R, łącznie zmieniany 1 raz.
#358274
http://www.prook.net

BeteNoire
Użytkownik
Posty: 2666
Rejestracja: 2005-03-21, 01:39
Lokalizacja: z lasu

Re: Haker World Team

Post autor: BeteNoire »

Albo swoich głów.

Awatar użytkownika
zwierzak
Użytkownik
Posty: 206
Rejestracja: 2006-08-31, 12:56
Lokalizacja: Animal Planet
Kontakt:

Re: Haker World Team

Post autor: zwierzak »

ee tam, chłopaki chyba jeszcze nie mają włosów na jajkach...
imposible is nothing

maho
Użytkownik
Posty: 455
Rejestracja: 2006-03-25, 12:28
Lokalizacja: Kielcowo

Re: Haker World Team

Post autor: maho »

Moze to po prostu jakas prowokacja ? przeciez zadny normalny czlowiek nie pisze "wziońść"
My "haker World Team" powiadamiamy was o pierwszym konkursie , pierwszym prawdziwym konkursie Smile no ale do roboty
otóż oto link do archiwum (http://rapidshare.com/files/4154087/konkurs.pae.html) i macie podać hasło co jest w notatniku i wysłać mi hasło przez PW (Prywatną wiadomością) to bedzie oznaczało że aby wziońść udział w konkursie musisz być zalogowany na forum .

jeszcze jedno aby nie było że to było robione w winrar otóż nie nie nie to było robione w power archiwum (http://www.instalki.pl/programy/downloa ... p?file=par)

To bedzie takie małe utrudnienie konkurs trwa doputy 3 lub 5 osub nie odgadnie hasła.

!!!MIłEGO HAKOWANIA HAHAHAH!!
Konkurs wymiata, chyba sie zglosze buahahaha... nie moge przestaci sie smiac... :rotfl: :rotfl:

Awatar użytkownika
Ruten
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 2006-03-18, 01:30
Lokalizacja: Wrocław

Re: Haker World Team

Post autor: Ruten »

Lepszy jest konkurs "Formatka". Tam to dopiero można glebę zaliczyć ze śmiechu. :)

largo3
Moderator
Posty: 1297
Rejestracja: 2006-06-11, 11:08

Re: Haker World Team

Post autor: largo3 »

Noto jedziemy
oto moje ip: hakerworldteam.no-ip.pl
ok to spos moich serverów :
1.ftp
2.radio internetow (w trakcie testowania)(mam słabe łącze i sie tnie )
ok to takie spox a tera servy gier :
1.soldt.(niewiem czy działa na nowe ip sprawdze później ;) )
2.quake 2(dopiero zaczynam ten serv)
i coś tam dalej :P
ok tera instrukcje i inne pierdołki :P
1.FTP
Przez jakiś okres ftp bedzie bez hasła (ale tlyko przez jakiś czas)
a tera kiedy uruchamiam ftp no wiec
poniedziałek odpada (lekcje do 16:00 i kółko informatyczne ;/ )
od wtorku do czwartku od 15:00 do 18:00
w piątki od 13:00 do 18:00
2.Radio
problem może być z radiem internetowyn
bo aby uruchomić musisz :
1.odpalić winampa
2.wćianąć CTRL+L
3. wpisać moje ip(hakerworldteam.no-ip.pl + port (potr zawsze jest 8000)
gry
1.soldat
tego nie mósze tłumaczyć mocne makro :P aby pograć musisz napisać na moje gg (9545467) a ja włącze server i se popykamy
ip wiecie chyba jakie hakerworldteam.no-ip.pl (choć nei wiem czy bedzie działać sprawdze kiedyś ) a potr napisze na gg :P
2.quake 2
nic tu nie bede pisać niedokońca umiem robić serv w queake2 :( :(
Trojan (15:55)
!!SERVERY!!
!Uwaga!
każdy z nasz bedzie mieć 1 jakiś tam server i bedzie go co jakiś czas udostępniać.
mam nadzieje że ten pomysł bedzie fajny i BęDZIE SIE CIESZYć DUżA POPULARNOśCIą WOBEC WAS I NAS .
JA TO (Trojan) BęDE (MOżE) MIEć NAJWIęCEJ SERVó JUSZ TERAZ MOżECIE SIE CIESZYć Z SERVERA :FTP,SERVERA RADIA INTERNETOWEGO , SERVERA GIER (SOLDAT,QUAKE2) WIęC ZAPRASZAM :) .
Też mocne. :D
UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity.
-- Dennis Ritchie
Linux Registered User #419452

michand
Pomocnik
Posty: 140
Rejestracja: 2004-11-27, 10:52
Kontakt:

Re: Haker World Team

Post autor: michand »

Ojej, chyba trzeba bedzie napisac do Gruchy zeby wzmocil zabezpieczenia forum potrojna sciana ognia..

Michal

Awatar użytkownika
Radek_R
Moderator
Posty: 1196
Rejestracja: 2004-06-14, 11:40
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Haker World Team

Post autor: Radek_R »

oto moje ip: hakerworldteam.no-ip.pl
<gleba> :|
#358274
http://www.prook.net

Awatar użytkownika
myuser
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: 2006-02-09, 17:44
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Haker World Team

Post autor: myuser »

BęDZIE SIE CIESZYć DUżA POPULARNOśCIą WOBEC WAS I NAS .
JA TO (Trojan) BęDE (MOżE) MIEć NAJWIęCEJ SERVó JUSZ TERAZ MOżECIE SIE CIESZYć Z SERVERA :FTP,SERVERA RADIA INTERNETOWEGO , SERVERA GIER (SOLDAT,QUAKE2) WIęC ZAPRASZAM :) .
Czyzby ktos nie wiedzial ze mozna przyciskac SHIFT+ALT+LITERKA? :P

Matik
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 2007-02-24, 12:19

Re: Haker World Team

Post autor: Matik »

Kod: Zaznacz cały

jusz,som

To mnie zniszczyło :mrgreen:

ODPOWIEDZ