Małe pytanko do bardziej doświadczonych

Wszystko o czym chcecie dyskutować a tyczy się choć trochę Slackware Linux i nie tylko!

Moderatorzy: Moderatorzy, Administratorzy

Awatar użytkownika
Outlaw
Administrator
Posty: 2862
Rejestracja: 2004-06-29, 22:23
Lokalizacja: eth0
Kontakt:

Małe pytanko do bardziej doświadczonych

Post autor: Outlaw »

Byłem na rozmowie dziś w sprawie pracy. Pół etatu jako informatyk/
serwistant. Najprościej mówiąć helpdesk dla klientów firmy. Łączenie przez
zdalny pulpit, pomoc użytkownikom windowsów i przeglądanie serwerów
samba,poczta itp jeśli coś tam nie trybi. Ile mogę żądać za pół etatu na
takim stanowisku? Jestem studentem 2 roku informatyki a miasto to
Bydgoszcz.
topdolar
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: 2006-10-05, 18:35

Re: Małe pytanko do bardziej doświadczonych

Post autor: topdolar »

ok pol etetu z dopalka do pelnego czy tylko pol etetu ? poza tym czy placa ci od godziny czy stala wyplata... ogolnie to jest wazne bo jak ciagniesz tylko pol etetu to wiele nie urobisz, ale jak masz umowe na pol, a pracujesz caly to ponizej 1tys sie nie schodzi
Awatar użytkownika
Outlaw
Administrator
Posty: 2862
Rejestracja: 2004-06-29, 22:23
Lokalizacja: eth0
Kontakt:

Re: Małe pytanko do bardziej doświadczonych

Post autor: Outlaw »

4h dziennie czyli pol etatu i to ma byc umowa zlecenie narazie. A czy bede tam dluzej to nie wiem, ale mysle ze nie.
topdolar
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: 2006-10-05, 18:35

Re: Małe pytanko do bardziej doświadczonych

Post autor: topdolar »

a postawili ci jakas oferte co do kasy ? w takich wypadkach to pracodawca powinien ci powiedziec ile ci chce dac na poczatek, a potem ew mozna negocjowac ale w przypadku na pol etatu ciezko cos wiecej wyciagnac