Strona 6 z 24

Re: Wasze złomy ^^

: 2004-07-27, 22:46
autor: rapid
Grucha pisze: Tylko zanimm ją znajdzesz to baterie 10 razy zdążysz wyciągnąć wypić piwo i włożyć na miejsce baterie :wink:
E tam u mnie na mobo bardzo latwo znalesc ;) Ale wam pijaki jedne pewnie o to piwo chodzi :)

Re: Wasze złomy ^^

: 2004-07-27, 23:35
autor: apn
A moje sprzęty to:

P. IV - 1.8 GHz, 256 MB ram, riva tnt2 m64 PCI, 80 GB hdd, monitor Samsung 17'

P. III - 500 MHz, 128 MB ram, matrox g200, 10 GB hdd, monitor Samsung 17'

Apple PowerBook G4 - 1.25 GHz, 15.2', 512 MB ram, 80 GB hdd

Commodore 64, 64 kb ram, cd-rom i hdd (40MB) przerobione z amigi, karta sieciowa, jedyny komputer nie z linuksem, lecz GEOSem. Pracuje nad podłączeniem go do sieci. Ciekawe jak forum go pozna ;-)

Re: Wasze złomy ^^

: 2004-07-28, 00:07
autor: Kris
Mój jedyny kompik domowy:
P4 1.8@2.7(1.675V) 768MB RAM(266@394Mhz@2,7V), Radeon 9800Pro@XT(BIOS),Baracudda IV 40GB, CDRW Lite-ON 52x/32x/52x, SB Live 5.1

Re: Wasze złomy ^^

: 2004-07-28, 12:06
autor: sloth
ASUS tusl2-c
PIII 1.13GHz
256RAM pc133
GF2ti 64ddr
Sound Blaster 128PCI
sieciowka na realteku 8139
Seagate 40GB 5400
Seagate 2,1GB
CD-ROM LG
flop samsunga :)
stary monitor od ktorego oczy mi wyplywaja
starego logitecha wingmana z polowy lat 90tych :P

poza tym:
3 rozne modele c-64, wszystkie oczywscie sprawne + osprzet do nich :]
(btw szukam czarnego modelu, ma ktos moze i chce sprzedac? :)

Sloth

Re: Wasze złomy ^^

: 2004-07-29, 23:08
autor: nowax
Duron 1200
Plyta Shuttle Spacewalker AK32
384MB RAM
Barracuda 40gb
Riva TNT2 Gigabyte (lol troche staroc :x )
SBLive! 5.1
LG CD-RW 24x10x40
Monitor 15'' slaby :/
Myszka Logitech WheelMouse PS/2

Re: Wasze złomy ^^

: 2004-07-30, 00:52
autor: g0d
nowax pisze:Duron 1200
Monitor 15'' slaby :/
:) ja mam 14 calowy ale ze sluzy mi bardzo dobrze i nic sie w nim nei psuje ot nrazie go uzywam... Jakos nie czuje potrzeby wymieniania czegos skoro cos pracuje i to pracuje bardzo dobrze.

Re: Wasze złomy ^^

: 2004-08-09, 10:40
autor: Arachnist
mój komp:

procesor Athlon XP 2500+ @ 3200+
płyta Gigabyte ga-7n400e-l (nforce 2 400 ultra)
pamięć 512 MB DDR-400 Kingstona (do gwiadki będzie drugie tyle)
karta graf. radeon 9600 256 Mb (bo lubie czasem pograć)
karta dĽwiękowa nvidia sound storm (wbudwane w płytę ale SB Live! które kiedyś miałem siedzi u matki w kompie)
dyski: 2 x 120 GB Seagate z 8 MB Cache, 30 GB Samsung
cdrw: lg 52/32/52
dvd: lg 12/40
systemy: Slackware-10, Darwin-x86, BeOS i ReactOS na vmware

matki komp:

procesor: Celeron 333 Mhz
płyta: niewiem (chipset via )
pamięć: 128 MB SDR-133
karta graf.: Dimond Viper 300 (chyba)
karta dĽwiękowa: SB Live!
dyski: Seagate 8 GB
cdrw: lg 8/4/32
dvd: lg 12/40
systemy: Gentoo, Windows-XP-PRO+sp1

Re: Wasze złomy ^^

: 2004-08-15, 17:52
autor: Radek_R
U mnie:
P200MMX->233 @ 66MHz
32MB Ram
S3Virge 4MB
VooDoo2 4MB
Płyta jakaś noname na VIA VXPro+
Dysk Seagate 20GB
CD-ROM 44x
Dźwięk na Opti 82C931
Tuner TV
Zardzewiała obudowa :)
Slack 10.0 + Win98

Taki fajny staroć :D

Re: Wasze złomy ^^

: 2004-08-16, 16:13
autor: ucho
Tyle sprzętu, że nic tylko zakładać drużyne w distributed.net czy czymś podobnym =)

Re: Wasze złomy ^^

: 2004-08-16, 22:16
autor: apn
nowax pisze: Riva TNT2 Gigabyte (lol troche staroc :x )
Nic podobnego! Bezawaryjna, bezproblemowa karta dla Linuksa czy Uniksa, oferuj±ca na tyle dobr± wydajno¶æ ¿e nie ma problemu z wygaszaczem ekranu czy filmami. Wszystko czego potrzeba.

Re: Wasze złomy ^^

: 2004-08-17, 02:23
autor: Ciuciu
apn pisze:Nic podobnego! Bezawaryjna, bezproblemowa karta dla Linuksa czy Uniksa, oferująca na tyle dobrą wydajność że nie ma problemu z wygaszaczem ekranu czy filmami. Wszystko czego potrzeba.
A jak ktoś chce w dooma3 pograć?

Re: Wasze złomy ^^

: 2004-08-17, 12:36
autor: g0d
To raczej nie pogra :)

Re: Wasze złomy ^^

: 2004-08-26, 23:20
autor: Minder
Komp #1:
CPU:AMD AthlonXP 2600+@1.9GHz
Chip: nForce2
GFX: nVidia GeForce4 MX 440
RAM: 256 MB ;/
HDD: 120GB łącznie
Extras: CD-RW Lite-On, DVD LG, TV BTV878 (czy cuś)
Sys: Slack-current, Gentoo L+, PLD 2.0- te dwa jeszcze w fazie rzeźbienia, niegdyś jeszcze Amithlon :D wczoraj ostatecznie wykorzeniłem wiecie-co :]

Komp #2:
Amiga1200T
CPUs: M68040@25MHz & PPC 603e@160MHz :twisted:
GFX: AGA (standard) ;/
RAM: 50 MB
HDD: niegdyś 40GB
Extras: Fast-ATA, CD-ROM, PCMCIA Ethernet, FG24+, FlickerFixer
Sys: AmigaDOS 3.9, niegdyś jeszcze Debian PPC

Komp #3:
laptop Toshiba T3400CT
CPU: 486SX@33MHz + 487
GFX: WesternDigital
RAM: 20MB
HDD: 1GB (po uwzględnieniu badblocków zostaje nieco ponad 100MB :cry: )
Extras: FDD, mysz, klawiatura :P
Sys: Win95, który nota bene chodzi na tym jak burza :roll: Dziwnym trafem nie chce czytać bootdisków linucha. A byłby taki piękny "cienki klient" z tego. W sam raz do testowania zabezpieczeń #1 i ogólnorozwojowych ćwiczeń :lol:

Gdzieś po szafach walają się jeszcze zombi A600, A1000 i A500+

Re: Wasze złomy ^^

: 2004-09-04, 16:56
autor: f0urthr33r
AMD Athlon 2000+
MSI KT4V
256 mb ddr 400 mhz
40 gb hdd
sb 128 pci
gforce 4 mx 64mb
cdrom 52x
fdd 1.44''
sieciówka za 15 zł :D
monitor siemens 15'' 6 letni
głośniczki 2.0 mt
kamerka philips toucam
mysza logitech (biała, optyczna 2 przyciski i mwheel) + podkładka typu szmaciak
mikrofonik za 20 zł
słuchaweczki za 20 zł
System : Win98, Slackware 9.0, Slackware 10.0

Re: Wasze złomy ^^

: 2004-09-04, 17:45
autor: grz3si3k
a to moze i ja cos powiem

Płyta CLAYTON na Intelu + intergracja muzyczna :P
HD MAXTOR 8MB/cache 120gb na nim FreeBSD 5.2.1 i Slackware 10
HD BARACUDA 60 gb na Win$it XP do przerabiania DVD9 na DVD i dla żony :P
Procek Intel IV 2000MHz
Ram 512 DDR
Grafika piep****ony GeForce IV 64mb
DVD-RW NEC 2500A @DL
Monitorek SAMTRON 17``
Głosniczki za 20plnów
Mycha PS/2
Brudna klawiatura (jak zona nie wytrze to nie ma kto... ;-) )
Nie mam flopa bo nie znosze ;/