Netia Oszukuje!

Wszystko o czym chcecie dyskutować a tyczy się choć trochę Slackware Linux i nie tylko!

Moderatorzy: Moderatorzy, Administratorzy

przemo_slack
Użytkownik
Posty: 84
Rejestracja: 2009-03-21, 20:57

Netia Oszukuje!

Post autor: przemo_slack »

Dnia 28 czerwca podpisałem umowę.Przed podpisaniem umowy konsultant powiedział ,że router będzie 5 dni przed aktywacją usługi tj.1 sierpnia.Po wielu rozmowach,reklamacjach itd doszedł wczoraj.Ponieważ nie było mnie w domu,konsultant niewiadomo dlaczego zostawił go u sąsiadów.Po otwarci paczki okazało się,że zamiast routera wifi jest to modem ADSL,na dodatek bez instrukcji w zniszczonym opakowaniu.Konsultanci nadal nie wiedzą kiedy będzie router.Nie polecam tej firmy,
sp7foy
Użytkownik
Posty: 167
Rejestracja: 2008-02-26, 15:07
Lokalizacja: Skierniewice

Re: Netia Oszukuje!

Post autor: sp7foy »

przemo_slack pisze:Dnia 28 czerwca podpisałem umowę.Przed podpisaniem umowy konsultant powiedział ,że router będzie 5 dni przed aktywacją usługi tj.1 sierpnia.Po wielu rozmowach,reklamacjach itd doszedł wczoraj.Ponieważ nie było mnie w domu,konsultant niewiadomo dlaczego zostawił go u sąsiadów.Po otwarci paczki okazało się,że zamiast routera wifi jest to modem ADSL,na dodatek bez instrukcji w zniszczonym opakowaniu.Konsultanci nadal nie wiedzą kiedy będzie router.Nie polecam tej firmy,

Eee... to to małe piwo. Kupujesz sobie porządny router i problem rozwiązany.
Poczekaj aż Netia weźmie się za Twoje łącze.
pielas
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 2008-11-19, 18:54
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Re: Netia Oszukuje!

Post autor: pielas »

Jest aż tak źle z netią? Ostatnio zastanawiam się nad przejściem do nich i chętnie poznam opinie o tym operatorze.
syriusz666
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: 2008-10-28, 01:38
Lokalizacja: eth0
Kontakt:

Re: Netia Oszukuje!

Post autor: syriusz666 »

Netie ma od 2,5 roku i tylko raz mieli awarie ktora tak czy siak byla nie z ich winy (netia, lacze tps-y), neta nie bylo przez pare godzin, pozatym nie ma sie w sumie czego czepiac. Chociaz jednej rzeczy nie udalo mi sie wskurac do tej pory, to jest zmiana trybu z interleaved na fast path.
topdolar
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: 2006-10-05, 18:35

Re: Netia Oszukuje!

Post autor: topdolar »

syriusz666, Zmiany trybu portu nie dostaniesz, chyba że masz jakiegoś znajomego montera w TP. Port jest po stronie TP i to oni tym zarządzają. A nawet gdyby udało się zamienić to nikt nie da Ci gwarancji, że łącze dalej będzie poprawnie działać(braki synchronizacji, dziwne akcje z transmisją danych itd).
sp7foy
Użytkownik
Posty: 167
Rejestracja: 2008-02-26, 15:07
Lokalizacja: Skierniewice

Re: Netia Oszukuje!

Post autor: sp7foy »

pielas pisze:Jest aż tak źle z netią? Ostatnio zastanawiam się nad przejściem do nich i chętnie poznam opinie o tym operatorze.
Podstawa ich podejścia to nałapać klientów. Potem jest wesoło.
U mnie są od pół roku i od 3 miesięcy nie potrafią usunąć zrywania synchronizacji.

Zgłoszenia mają w .... dopóki nie zaczniesz procedury rozwiązania umowy z ich winy.
Odpowiedź Netii jest jedna: To jest problem nie u nas tylko w TPSA i my nic nie możemy zrobić.
W TPSA Neostrada działała bez jednej awarii przez 3 lata.
Po starej znajomości udałem się do TPSA i okazuje się, że Netia uniemożliwia im dokonanie pomiarów zatem być może problem jest po stronie TPSA a może nie jest. Netia ma to głęboko.
Szczytem olewactwa z ich strony było mi przysłanie mi SMSa z informacją: Zgłoszenie zamknięte, Internet działa poprawnie.
Przysłali mi to 5 minut po zgłoszeniu, że nieregularnie zrywa synchronizację.
W tej chwili po prawie rozwiązaniu umowy działa stabilnie od 4 dni, ale poczekam. Nie sądzę, że przez dwa tygodnie to się utrzyma.

W każdym razie po kolejnym ich wygłupie rozwiązuję umowę i wracam do TPSA.
Awatar użytkownika
shmalu
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 2005-07-25, 10:32
Lokalizacja: nowa dęba
Kontakt:

Re: Netia Oszukuje!

Post autor: shmalu »

A mam takie pytanie, ile musi potrwać awaria by móc rozpocząć procedurę rezygnacji z winy Netii?
--
basket above all !
http://iHoops.pl
Pajaczek
Użytkownik
Posty: 1439
Rejestracja: 2006-08-03, 13:16
Lokalizacja: Winny Gród

Re: Netia Oszukuje!

Post autor: Pajaczek »

Jak awaria trwa powyżej 12h, to występujesz o odszkodowanie, 1.5x opłata dzienna za łącze za każdą dobę, po pewnym czasie sami z Ciebie rezygnują :twisted:

A tak poważniej, to awaria o ile nie jest trwała nie powinna być podstawą do rozwiązania umowy z czyjejś winy (no chyba że w umowie jest zastrzeżone inaczej). Podstawą za to może być niewywiązywanie się z umowy (niestabilność łącza).
przemo_slack
Użytkownik
Posty: 84
Rejestracja: 2009-03-21, 20:57

Re: Netia Oszukuje!

Post autor: przemo_slack »

Rezygnacja nic nie da.Obojętnie czy tpsa czy netia ,jeśli ktoś nie ma kablówki to musi korzystać z ich usług.Niestety taki mamy kraj.
Awatar użytkownika
Nightwalker
Użytkownik
Posty: 545
Rejestracja: 2006-01-02, 01:23
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Netia Oszukuje!

Post autor: Nightwalker »

To jest normalka w Netii. Ja na podłączenie czekałem dwa miesiące. Modem miałem swój. Mój brat czekał troszkę mniej, bo półtora miesiąca. Koleżance założyli po miesiącu.

Ale poza tym nie mam(y) z Netią problemów, internet jest stabilny i mam dokładnie tyle, ile jest wpisane w umowie.
Na górze fiołki, na dole las, all your base are belong to us

[ [url=http://forum.slackware.pl/viewtopic.php?p=142666]Darmowy shell[/url] ]
syriusz666
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: 2008-10-28, 01:38
Lokalizacja: eth0
Kontakt:

Re: Netia Oszukuje!

Post autor: syriusz666 »

topdolar pisze:syriusz666, Zmiany trybu portu nie dostaniesz, chyba że masz jakiegoś znajomego montera w TP. Port jest po stronie TP i to oni tym zarządzają. A nawet gdyby udało się zamienić to nikt nie da Ci gwarancji, że łącze dalej będzie poprawnie działać(braki synchronizacji, dziwne akcje z transmisją danych itd).
Znajomy monter nic tu nie da :) kumpel pracuje w tp i jezeli netia nie zleci tp zmiany trybu to on mi nic nie zmieni, co innego jezeli mialbym neostrade, swoja droga jak dzwonilem do netii polaczyli mnie z dzialem technicznym to panowie nie wiedzieli o czym ja mowie a dzwonilem do nich kilka razy.
topdolar
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: 2006-10-05, 18:35

Re: Netia Oszukuje!

Post autor: topdolar »

syriusz666, ja pracowałem na infolinii neo wiem jak to działa od środka :). Nawet gdyby Netia nie wiem jakim cudem zleciła TP zmianę trybu portu to TP może powiedzieć nie i tyle. Znajomy monter to najpewniejszy sposób :) Kiedyś na życzenie klienta wysłaliśmy zgłoszenie o zmianę trybu, wiesz jaki był rezultat ? Odwrotnie do pożądanego, rwało synchro itd.
syriusz666
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: 2008-10-28, 01:38
Lokalizacja: eth0
Kontakt:

Re: Netia Oszukuje!

Post autor: syriusz666 »

topdolar, w moim wypadku wyglada to w ten sposob, ze mam netie na laczach tpsy wiec jakakolwiek zmiana musi isc przez netie, ty pracowales na infolinii on pracuje na troche wyzszym stolku :) i gdybym mial neo to zmienilby mi to w ciagu paru minut. Dawno temu mialem jeszcze neo w trybie fast i nie bylo zadnych problemow, jak wiadomo pozniej przeszli na interleaved.
topdolar
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: 2006-10-05, 18:35

Re: Netia Oszukuje!

Post autor: topdolar »

Tylko że wyższe stołki nigdy nie wiedziały jak to wszystko działa(no i ja z klientami nie rozmawiałem, byłem od innych cięższych spraw) :). Port jest port i jest własnością TP więc na lewiznę można zrobić z nim dużo, jeśli chodzi o bardziej oficjalne podejście to faktycznie TP nic nie zrobi bo Netia, a Netia nie zrobi bo nie...

Zresztą od początku było problemy pomiędzy Netia - TP, jak coś tylko przestało działać Netia zwalała na TP i mówili klientom żeby dzwonili do TP bo maja Netie ale na linii TP i tak błędne koło.
syriusz666
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: 2008-10-28, 01:38
Lokalizacja: eth0
Kontakt:

Re: Netia Oszukuje!

Post autor: syriusz666 »

On tez zaczynal na infolinii :) zreszta nie ma sie o co klocic tak czy siak jest tragedia.
ODPOWIEDZ