Studia? jakie? gdzie?

Wszystko o czym chcecie dyskutować a tyczy się choć trochę Slackware Linux i nie tylko!

Moderatorzy: Moderatorzy, Administratorzy

malloy
Użytkownik
Posty: 231
Rejestracja: 2004-07-15, 08:58

Re: Studia? jakie? gdzie?

Post autor: malloy »

Nie wiem co prawda jak jest z tymi nowymi maturami, ale przy starej to wystarczyło być w klasie mat-fiz i zdawać na maturze właśnie matmę i fizę. Przy założeniu, że zdało się na w miarę kulturalne oceny (naprawdę nie było problemem dostać 5 czy 6) to miało się wejście prawie wszędzie z konkursu świadectw. Większość uczelni technicznych chyba właśnie bierze pod uwagę mat-fiz-ang i najwyższe współczynniki daje za klasy mat-fiz i oceny z matury. Informatyka najczęściej chyba nie jest brana pod uwagę lub jest uwzględniana, kiedy np. paru delikwentów ma tyle samo punktów i jakoś trzeba wybrać.

kamillo
Użytkownik
Posty: 95
Rejestracja: 2004-11-23, 18:27
Lokalizacja: Gdynia

Re: Studia? jakie? gdzie?

Post autor: kamillo »

Tutaj macie linka do stronki z przelicznikami na PG
http://rekrutacja.pg.gda.pl/?mid=52&docid=15
W tym roku przyjmowali na ETI od 24pkt,
dla porownania to jest tabela dla starej matury:
http://recruitment.pg.gda.pl/?mid=52&docid=16#
i w zeszlym roku na ETI przyjmowali od 42pkt
(wartosci przyblizone, podaje z pamieci)

Awatar użytkownika
peteer
Przyjaciel Forum
Posty: 126
Rejestracja: 2005-02-12, 14:04
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Studia? jakie? gdzie?

Post autor: peteer »

Dziekuje Wam za takie zainteresowanie moim tematem ;)
Wybralem na maturze mate i fize, na rozszerzeniu. Teraz tylko uczyc sie i uczyc... ;) Co do szkoly, to najbardziej podoba mi sie PWr, nad kierunkiem jeszcze sie tylko zastanawiam. Tylko zmartwila mnie troche swiadomosc, ze na politechnice, tym bardziej na informatyce dziewczyny to zadkosc.... :/ No ale coz... chce sie miec w miare fajna robote, to trza by sie poswiecic... ;)
Pozdrawiam i dziekuje raz jeszcze!
Registered User #384128, Slackware 10.2 i Gentoo amd64

tadziu
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: 2004-05-23, 18:21
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Studia? jakie? gdzie?

Post autor: tadziu »

tadziu, w Poznaniu jest też specjalnizacja - administracja sieciami
Hmmm... popatrzę tam, dzięki za informację.
dozzie pisze:Jeśli chcesz wiedzieć, to w sieciach, programowaniu i kryptografii nie istnieje takie pojęcie, jak "otrzymywanie wiedzy". Zawsze musisz się sam uczyć, i to niezależnie od tego, kogo masz jako nauczyciela.
Nie, no to wiadomo, że bez własnej nauki się nie da, ale chodzi mi o to, że jak już czegoś mam się na studiach uczyć, to chciałbym chociaż, żeby to było w miarę zgodne z moimi zainteresowaniami...
kamillo pisze:W tym roku przyjmowali na ETI od 24pkt,
24 punkty wg. tych przeliczników? Na informę? No to myślę, że nie będzie tak źle :) Bo jak zobaczyłem progi na PWr->PPT->informa, to troszkę zwątpiłem w swoje szanse
Linux registered user #325402

przemek999
Pomocnik
Posty: 1157
Rejestracja: 2005-03-04, 18:27

Re: Studia? jakie? gdzie?

Post autor: przemek999 »

malloy pisze: Informatyka najczęściej chyba nie jest brana pod uwagę lub jest uwzględniana, kiedy np. paru delikwentów ma tyle samo punktów i jakoś trzeba wybrać.
Na AGH informatyka jest na równi z fizyką - taki sam przelicznik. Co do trudności, to zadania są w miarę proste - generalnie jedyna wada byłych matur z inf. to zbyt mało czasu i niedopracowanie.
Pozdrawiam Przemek.

Awatar użytkownika
Mammmut
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 2005-03-04, 14:44
Lokalizacja: Żary/Wrocław
Kontakt:

Re: Studia? jakie? gdzie?

Post autor: Mammmut »

PWr :twisted:
The truth is out there...
[img]http://www.slackware.com/~msimons/slackware/grfx/shared/subgSW.gif[/img]

Rincewind
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 2005-10-05, 07:18
Kontakt:

Re: Studia? jakie? gdzie?

Post autor: Rincewind »

tadziu, Ja jestem na PPT (2 rok inf-inz) poziom matematykli jest masakryczny, ogulnie ppt to elita PWr (w kadym razie tak twierdza), na inf-mgr musisz bardzo duzo ryc (polowa odpada po 1 semestrze) na inz jest luzniej (25%), ale ogulnie mzoe byc wydzial dazy do tego by student sam sie uczyl wiec cwiczenia nie zawsze sa obowiazkowe i ogulnie jest niezle.
Dotego dochodzi Linux Academ :)
Zawsze zmoe wybrac jeszce IZ lub ETK tam tez jest informa.

sayetan
Moderator w st. spocz.
Posty: 2193
Rejestracja: 2004-06-20, 21:47
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Studia? jakie? gdzie?

Post autor: sayetan »

Ktos moze mi wytlumaczyc dlaczego na informie ppt jedt tak roznica miedzy inzynierem a magistrem ?

Awatar użytkownika
peteer
Przyjaciel Forum
Posty: 126
Rejestracja: 2005-02-12, 14:04
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Studia? jakie? gdzie?

Post autor: peteer »

Rincewind, a jak z imprezami i laskami we Wroclawiu? ;)
Registered User #384128, Slackware 10.2 i Gentoo amd64

tadziu
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: 2004-05-23, 18:21
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Studia? jakie? gdzie?

Post autor: tadziu »

Rincewind pisze:poziom matematykli jest masakryczny, ogulnie ppt to elita PWr (w kadym razie tak twierdza), na inf-mgr musisz bardzo duzo ryc
To, że dużo nauki mnie by tam czekało, to wiem doskonale, chodzi mi o to, czy tematyka studiów spełni moje oczekiwania... To, że będę się musiał sam uczyć, to też oczywiste, ale jak już mam się sam uczyć, to chciałbym chociaż tego, co mnie ciekawi
Rincewind pisze:ogulnie
ogólnie ;)
Linux registered user #325402

kamillo
Użytkownik
Posty: 95
Rejestracja: 2004-11-23, 18:27
Lokalizacja: Gdynia

Re: Studia? jakie? gdzie?

Post autor: kamillo »

peteer pisze:Rincewind, a jak z imprezami i laskami we Wroclawiu? ;)
Czlowieku jak idziesz na politechnike to tam nie ma dziewczyn, a pozatym nie bedziesz mial czasu ani na dziewczyny ani na imprezy

Awatar użytkownika
Outlaw
Administrator
Posty: 2861
Rejestracja: 2004-06-29, 22:23
Lokalizacja: eth0
Kontakt:

Re: Studia? jakie? gdzie?

Post autor: Outlaw »

Na imprezy i dziewczyny zawsze trzeba znaleść czas :P To przecież podstawa życia :mg: :rotfl:

Awatar użytkownika
Mammmut
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 2005-03-04, 14:44
Lokalizacja: Żary/Wrocław
Kontakt:

Re: Studia? jakie? gdzie?

Post autor: Mammmut »

Dziewczyn jest pełno na Chemii i Architekturze. Fajne laski na pewno się jakieś znajdą. Poza tym jeżeli na PWr nie znajdziesz czasu na imprezy i laski to chyba nigdzie tego czasu nie znajdziesz bo pod tym wzgledem jest super :]
The truth is out there...
[img]http://www.slackware.com/~msimons/slackware/grfx/shared/subgSW.gif[/img]

Awatar użytkownika
m00n
Użytkownik
Posty: 666
Rejestracja: 2004-06-26, 15:31
Lokalizacja: Morag
Kontakt:

Re: Studia? jakie? gdzie?

Post autor: m00n »

Informatyka informatyką ale interesuje mnie jeszcze kierunek automatyka i robotyka. Studiuje ktoś na tym kierunku ? Mógłby się ktoś na ten temat wypowiedzieć.
Z góry dziękuje i pozdrawiam
Obecnie uzywam: Slackware, Debian, OpenBSD
Wyznawca Unixa i fanatyk Cisco ;]

Awatar użytkownika
rapid
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: 2004-05-29, 11:21

Re: Studia? jakie? gdzie?

Post autor: rapid »

A studiuje ktos z Was moze na PJWSTK (AFAIR platna) - bo slyszalem bardzo duzo pochlebnych opinii o niej?

ODPOWIEDZ