UT sobie ładnie zainstalowałem z ut-install-436.run po czym podlinkowałem katalogi Maps, Music, Sounds i Textures do odpowiednich katalogów w instalacji Windowsowej (zainstalowanej zresztą przez WINE-a) oraz skopiowałem z płytki z katalogu System pliki *.U bo tak troche ich brakowało. Tak czy owak wszystkie pliki raczej są i posiadają odpowiednie nazwy.[mina86@erwin /mnt/d/Games/UT-Linux]$ ./ut
Unreal engine initialized
Bound to SDLDrv.so
Joystick [0] : Unknown Joystick
SDLClient initialized.
Bound to Render.so
Lighting subsystem initialized
Rendering initialized
LoadMap: Entry
Bound to Fire.so
Bound to IpDrv.so
(w tym momencie następuje kilkunastosekundowe 'myślenie' komputera)
appError called:
Class Actor Member Owner problem: Script=48 C++=52
Executing UObject::StaticShutdownAfterError
Executing USDLClient::ShutdownAfterError
Signal: SIGIOT [iot trap]
Aborting.
Exiting.
Name subsystem shut down
Spotkał się kotś może z czymś podobnym, ew. wie jak zainstaloawć UT for Linux tak coby działało??