Pytanie do Adminów.

Propozycje, uwagi, błędy...

Moderatorzy: Moderatorzy, Administratorzy

Dario

Pytanie do Adminów.

Post autor: Dario » 2006-12-21, 22:40

Mam takie zapytanie poselskie:
- czy dałoby się zmienić tło na forum na jakieś ciemniejsze ?
Po kilku godzinach czytania oczy, mają dość tej wścieklej bieli lub prawie bieli ;)
Nie wiem czy na forum phpBB jest też dostępna opcja wyboru przez użyszkodnika skóry wtedy mogłaby zostać ta biała dla lubiących śnieg :)
Jeszcze jedno:
- dlaczego choinka jest taka mała :?:

Awatar użytkownika
Sad Mephisto
Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: 2004-05-22, 13:24
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Re: Pytanie do Adminów.

Post autor: Sad Mephisto » 2006-12-21, 23:28

Dario pisze:Mam takie zapytanie poselskie:
Poselskie, powiadasz? Przestań, proszę! My tu nikogo nie molestujemy w zamian za pracę! ;)

A teraz już bardziej na serio:
Dario pisze:- czy dałoby się zmienić tło na forum na jakieś ciemniejsze ?
Wieki temu zrobiliśmy coś na kształt konkursu, żeby zmienić cały theme Forum na coś bardziej slackowatego, czytaj: czarny, biały i generalnie szarości - żeby właśnie nie kontrastowało za bardzo. Niestety chętni się nie znaleźli, więc pomysł upadł. Z drugiej strony, nie chcieliśmy używać jakiegoś gotowego motywu, bo jeśli mielibyśmy mieć coś innego - to ma to być coś zupełnie niepowtarzalnego :)
Dlatego zostaliśmy przy domyślnym. W każdym razie - jesteśmy otwarci na propozycje. Jak ktoś zrobi jakiś fajny motyw i się spodoba (zrobimy głosowanie dla wszystkich), to wrzucimy zmiany.
Dario pisze:- dlaczego choinka jest taka mała :?:
Bo to mała choinka. Jeszcze nie urosła. Grucha obiecał podlewać ją codziennie, a po okresie świątecznym będzie ją trzymał na balkonie. Jak dobrze pójdzie, to za rok będzie większa :]
[i]Thank you for noticing this notice. Now that you've noticed this notice, you may have noticed that this notice is noticably unnoticable.
$ python -c "print int(''.join(map(lambda x: str(len(x)),'Kto z woli i myśli zapragnie Pi spisać cyfry ten zdoła.'.split())))/1e+10"[/i]

Awatar użytkownika
miszmaniac
Moderator
Posty: 1510
Rejestracja: 2006-03-19, 12:00
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Pytanie do Adminów.

Post autor: miszmaniac » 2006-12-21, 23:38

Faktycznie, fajnie by było, gdyby tło było ciemne, bo jest troche oczoje... jak sie siądzie z rana:)
Pamiętaj,
Jeśli Twój problem został rozwiązany dopisz [b] [Rozw.] [/b]w tytule.
Projektowanie stron WWW: [url=http://www.miszewski.net.pl]www.miszewski.net.pl[/url]

Awatar użytkownika
hanys
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: 2004-07-21, 11:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Pytanie do Adminów.

Post autor: hanys » 2006-12-21, 23:40

miszmaniac pisze:Faktycznie, fajnie by było, gdyby tło było ciemne, bo jest troche oczoje... jak sie siądzie z rana:)
przynajmniej kawy nie trzeba pic ;-)
Registered Linux User #375982

bocian
Użytkownik
Posty: 678
Rejestracja: 2005-06-15, 10:15

Re: Pytanie do Adminów.

Post autor: bocian » 2006-12-22, 00:05

Najzdrowszy dla oczu jest czarny tekst na jasnoszarym tle. Między innymi dlatego papier używany do produkcji książek i gazet jest barwiony na kolor zbliżony do białego.

Awatar użytkownika
Nightwalker
Użytkownik
Posty: 545
Rejestracja: 2006-01-02, 01:23
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Pytanie do Adminów.

Post autor: Nightwalker » 2006-12-22, 03:22

Akurat mi sie nudzi, napisze modyfikacje dla phpBB, dzieki ktorej użytkownik moze zmieniac tlo przez Profil. Udostpętnie tutaj, jezeli bedziecie chcieli, zainstalujcie ;-)
Ostatnio zmieniony 2006-12-22, 03:25 przez Nightwalker, łącznie zmieniany 2 razy.
Na górze fiołki, na dole las, all your base are belong to us

[ [url=http://forum.slackware.pl/viewtopic.php?p=142666]Darmowy shell[/url] ]

Awatar użytkownika
Grucha
Administrator
Posty: 1679
Rejestracja: 2004-05-21, 14:24
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Pytanie do Adminów.

Post autor: Grucha » 2006-12-22, 07:44

Nie wiem czy nie lepszym rozwiązaniem był by alternatywny styl.
"Touch my car and i will touch your girl"

Awatar użytkownika
miszmaniac
Moderator
Posty: 1510
Rejestracja: 2006-03-19, 12:00
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Pytanie do Adminów.

Post autor: miszmaniac » 2006-12-22, 09:26

bocian pisze:Najzdrowszy dla oczu jest czarny tekst na jasnoszarym tle. Między innymi dlatego papier używany do produkcji książek i gazet jest barwiony na kolor zbliżony do białego.
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego, że papier książki nie jest wielką żarówa skierowaną prosto w twoje oczy:)

Awatar użytkownika
KLAPEK
Użytkownik
Posty: 829
Rejestracja: 2004-06-13, 21:00

Re: Pytanie do Adminów.

Post autor: KLAPEK » 2006-12-22, 09:40

Bardzo podoba mi się pomysł slackowego wyglądu forum.
Ten niebieskio-biały męczy oczy i nie pasuje do slacka ;)
Może być jako alternatywa, ale niech będzie :)
Państwowa dziwka, flądra w jedwabiu i złocie. || Chcą za nią tren nieść, duszę włócząc w błocie. || Cyril Tourneur (1575-1625) ||
#318805 @ Slackware GNU/Linux

Awatar użytkownika
Sad Mephisto
Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: 2004-05-22, 13:24
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Re: Pytanie do Adminów.

Post autor: Sad Mephisto » 2006-12-22, 10:24

No to sprawa jest jasna, a plan jest taki:
1. Robicie nowy, wyjątkowy (i slackowy) styl dla Forum.
2. Pokazujecie go :)
3. My robimy ankietę, w której będziemy pytać Forumowiczów, czy stylu użyć jako domyślnego, alternatywnego, czy może skazać autora na wieczne wyśmianie :P
4. W zależności od wyników ankiety podejmiemy odpowiednie kroki.

Co Wy na to?
[i]Thank you for noticing this notice. Now that you've noticed this notice, you may have noticed that this notice is noticably unnoticable.
$ python -c "print int(''.join(map(lambda x: str(len(x)),'Kto z woli i myśli zapragnie Pi spisać cyfry ten zdoła.'.split())))/1e+10"[/i]

Awatar użytkownika
camel21
Użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 2006-08-12, 10:43
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Pytanie do Adminów.

Post autor: camel21 » 2006-12-22, 11:28

No to do roboty panowie........... ;-)
Ostatnio zmieniony 2006-12-22, 11:28 przez camel21, łącznie zmieniany 1 raz.
See The World Through Math and Science.
---==## Slackware 11.0 ##==---
---==## Linux Kernel 2.6.20.6 ##==---
---==## KDE 3.5.4 ##==---

Awatar użytkownika
Radek_R
Moderator
Posty: 1196
Rejestracja: 2004-06-14, 11:40
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Pytanie do Adminów.

Post autor: Radek_R » 2006-12-22, 11:30

Sad Mephisto pisze:Co Wy na to?
Mnie pasuje te sposob podejscia. Jako ze sie do obecnego stylu przyzwyczailem, nie jestem zbyt chetny na zmiany. Jednak jezeli znajdzie sie jakas zdolna osoba potrafiaca zrobic styl to czemu by nie dodac go do wyboru. Byc moze gdy juz bedzie wybor to z niego skorzystam.
Z drugiej strony widzialem juz czarne fora i szczerze mowiac nie przypadly mi do gustu.
#358274
http://www.prook.net

Dario

Re: Pytanie do Adminów.

Post autor: Dario » 2006-12-22, 14:10

Radek_R, nie chodzi o czarne, to nie forum zakładu pogrzebowego ;)
Ja bym wolał coś w takim stylu, lub takim, lub takim, ale nie tak wściekle fioletowe czy jaki to tam kolor jest.
W sumie na tym forum wszystko jest O.K. tylko tło, żeby było ciemniejsze.
Co do choinki to na tym trzecim jest fajna i Mikołaj też :D

joi
Użytkownik
Posty: 151
Rejestracja: 2004-10-12, 20:32
Lokalizacja: raczej nie stąd ;)
Kontakt:

Re: Pytanie do Adminów.

Post autor: joi » 2006-12-22, 14:18

Dario pisze:Po kilku godzinach czytania oczy, mają dość tej wścieklej bieli lub prawie bieli ;)
a mnie za to po 30 sekundach czytania na czarnym tle oczy bolą...

Lone_wolf

Re: Pytanie do Adminów.

Post autor: Lone_wolf » 2006-12-22, 14:36

Dario pisze:Ja bym wolał coś w takim stylu, lub takim, lub takim, ale
Jak dla mnie to środkowe jest ok.

ODPOWIEDZ